فرماندار نهاوند:

آسفالت پروژه بلوار شهید بهشتی برزول نهاوند آغاز شد

۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۸:۵۷:۳۱
کد خبر: ۱۰۶۶۹۳۶
آسفالت پروژه بلوار شهید بهشتی برزول نهاوند آغاز شد
فرماندار نهاوند، گفت:آسفالت پروژه بلوار شهید بهشتی برزول نهاوند آغاز شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، صبح پنجشنبه فرماندار نهاوند به همراه بخشدار زرین دشت و شهردار برزول و جمعی از مدیران شهرستان از پروژه دهفول-برزول-فارسبان و بلوار ورودی شهر برزول از محورهای حادثه خیز و پر تردد بخش زرین دشت ، که در حال حاضر در مرحله اتمام زیر سازی می باشد بازدید کرد.

مراد ناصری در این بازدید، گفت: فاز نخست محور دهفول-برزول-فارسبان به طول یک هزار و ۶۱۰ متر دارای بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان در حال انجام است، گفت: پروژه ساماندهی ورودی شهر برزول از سمت فارسبان که حدود یک ماه گذشته جهت تسریع در روند اجرای آن بازدیدی ترتیب داده شد خوشبختانه امروز عملیات آسفالت آن آغاز شده است.

فرماندار نهاوند، گفت: این پروژه با اعتبار ۱میلیارد و ۸۳۰ میلیون  شامل؛ جدول کشی ، آسفالت و روشنایی آن که در حال انجام است.

شهردار برزول نیز در بازدید از روند اجرایی پروژه ساماندهی بلوار شهید بهشتی برزول، گفت: این پروژه شامل (زیرسازی ، آسفالت ، روشنایی و جدولگذاری...) به طول ۴۰۰متر با عرض ۲۰ متر در ورودی شهر برزول از مسیر فارسبان در حال اجرا و مرحله آسفالت است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز