استاندار همدان تاکید کرد:

ضرورت تحقق برنامه های تدوینی سند توسعه استان همدان/مسئولین ارتباط مستمر با مردم را اولویت قرار دهند

۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۸:۰۱:۵۴
کد خبر: ۱۰۶۷۲۰۸
ضرورت تحقق برنامه های تدوینی سند توسعه استان همدان/مسئولین ارتباط مستمر با مردم را اولویت قرار دهند
استاندار همدان بر ضرورت تحقق برنامه های تدوینی سند توسعه استان همدان تاکید کرد، گفت:مسئولین ارتباط مستمر با مردم را اولویت قرار دهند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سید سعید شاهرخی عصر پنجشنبه در جلسه با معاونین استانداری ،فرمانداران، مدیران کل ستادی و بخشداران استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: از بین گروه‌های چهارگانه یعنی فرمانداران، معاون فرمانداران، مدیران ستادی و بخشداران افرادی منتخب شده‌اند که وجه تمایزی با همکاران خود داشته‌اند و داخل مجموعه سابقه داشته باشند.  

وی گفت: ملاک ارزیابی و انتخاب مدیران، خدمت به مردم و تحقق اهداف و برنامه‌ها و ماموریت‌های سازمانی است. 

استاندار همدان، گفت: کلیه مجموعه مدیریتی استان وظیفه دارند در شرایط کنونی تحریم‌ها، فشارهای وارده بر اقتصاد و معیشت مردم را کاهش داده و زمینه موفقیت و پیشرفت مردم را  در مقابل زورگویی‌های آمریکا را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید عملکرد صحیح‌شان، سپری باشد در‌ مقابل تهاجم آمریکا  که ، تا کنون علیه اقتصاد، معیشت، دارو و دیگر مایحتاج مردم ایران در دستور کار قرار داده‌اند.  

شاهرخی، افزود: در سال پایانی کار دولت تدبیر و امید، مجموعه مدیریتی در استان با توان مضاعف کارهای نیمه تمام را به اتمام برسانند به گونه‌ای که مردم حضور و فعالیت‌ آن‌ها را بیش از ۳ سال گذشته ببینند.

وی با تاکید بر اینکه سیاست ما حمایت از تولید‌کنندگان و واحدهای تولیدی با همه توان است، گفت: توجه فرمانداران باید معطوف به مردم و امورات ‌آن‌ها باشد.

استاندار همدان، گفت: کلیه فرمانداران باید سند راهبردی و عملیاتی توسعه استان را ملاک عمل خویش قرار داده و در راستای تحقق آن تمام تلاش خود را به‌کار گیرند. 

وی گفت: تلاش شود تا در طی فرصت یک ساله‌‌ای که در پیش داریم، کلیه برنامه‌ها و طرح‌هایی را که به مردم و رسانه‌ها وعده تحقق آن‌ها را داده‌ایم، به سرانجام رسانده شود.

شاهرخی با بیان اینکه بخشدارانی که ارتباط گسترده‌ای با مردم و متنفذین محلی نداشته باشند کارایی نخواهد داشت، گفت: هریک از شهرستان‌های استان همدان یک کارگاه بزرگ هستند که طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ و تاثیرگذاری در دست اجرا دارند. 

وی افزود: از ظرفیت رسانه‌ها و صدا و سیما برای معرفی دستاورد‌ها و اقداماتی که انجام گرفته استفاده شود. 

استاندار همدان، گفت: فرمانداران و مدیران ستادی استان با حرکت درآوردن زیرمجموعه‌های خود جهشی در طرح‌ها و کارهای خود ایجاد ‌کنند. 

وی تصریح کرد: از صدر تا ذیل مجموعه مدیریتی استان به لحاظ سازمانی، روابط انسانی و اخلاقی حاکم باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز