استاندار همدان:

دستگاه های اجرایی استان همدان موظف به اجرای محدودیت های یک هفته ای کرونایی هستند

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۳:۳۲:۵۶
کد خبر: ۱۰۶۷۸۲۹
دستگاه های اجرایی استان همدان موظف به اجرای محدودیت های یک هفته ای کرونایی هستند
استاندار همدان، گفت: دستگاه های اجرایی استان همدان موظف به اجرای محدودیت های یک هفته ای کرونایی هستند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سید سعید شاهرخی پیش از ظهر شنبه در ستاد استانی مدیریت کرونا بر رعایت پروتکل های بهداشتی از طرف مردم و همه مجموعه های دولتی و غیر دولتی در استان تاکید کرد و گفت: محدودیت های یک هفته ای از امروز با هدف کمک به سلامتی مردم اعمال می شود و همه مجموعه های دولتی و غیردولتی موظف به اجرای آن هستند

وی گفت: کلیه مراکز آموزش از جمله مدارس، دانشگاهها،آموزشگاههای علمی ،فنی و حرفه ای و زبان به مدت یک هفته تعطیل و آموزش تنها به صورت مجازی انجام خواهد شد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه کلیه باشگاه های ورزشی به مدت یک هفته  تعطیل خواهند بود و حق فعالیت ندارند، گفت: ورود به آرامستان ها و برگزاری هر گونه مراسم عزا و عروسی در تالارها،رستورانها و مکان  های عمومی و خصوصی ممنوع است در صورت مشاهده برخورد قانونی خواهد شد .

وی با تاکید بر اینکه برگزاری مراسم نماز جمعه و جماعت و روز اربعین در شهرهای وضعیت  قرمز ممنوع است، گفت: همه مجموعه های دولتی و خصوصی بالاخص بانک ها، ادارات،دفاترپیشخوان،مراکزحمل ونقل،مطب پزشکان و دیگر اصناف باید پروتکل ها را رعایت کنند در غیر این صورت برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

شاهرخی افزود: فرمانداری همدان نسبت به نظارت بر اصناف و مجتمع های پزشکی و دیگر واحدهای خدمت رسان نظارت بیشتری داشته باشد .

وی با بیان اینکه وضعیت استان قرمز است و مردم باید بدانند شرط عبور از شرایط فعلی رعایت پروتکل هاست، افزود: بازرسی ها از اماکن و اصناف بیشتر شود و برخوردهای قانونی جدی تر انحام شود.

نظر شما