معاون امور مجلس و استان های وزارت ورزش وجوانان:

تلاش برای رفع مشکلات جوانان استان همدان در دستور کار باشد

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۵۴:۳۸
کد خبر: ۱۰۷۰۰۸۱
تلاش برای رفع مشکلات جوانان استان همدان در دستور کار باشد
معاون امور مجلس و استان های وزارت ورزش وجوانان، گفت: تلاش برای رفع مشکلات جوانان استان همدان در دستور کار باشد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، جشمید تقی زاده پیش از ظهر چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه  ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل اسبق و‌رزش وجوانان مطرح کرد:جناب آقای جهان شیر یکی از مدیران بسیار لایق و نخبه ورزشی هستند که از زحمات ایشان کمال تشکر وقدرانی را دارم.
وی ادامه داد: مدیرکل سابق اداره ورزش و جوانان استان همدان در طی مدیریت خود خدمات ارزنده ایی به جامعه ورزشی همدان ارائه کردند.
معاون امور مجلس و استان های وزرات ورزش وجوانان با بیان اینکه سیاست وزرات خانه ورزش و جوانان این است که از وجود مدیرانی هم چون مدیر کل اسبق استان همدان همه ی استان های ایران بهرمند شوند گفت:از جناب اقای جهانشیر دارم در خواست که ضمن همکاری با وزرات ورزش و جوانان بنده را هم یاری کنند.
وی ضمن خوش آمد گویی به مدیر کل جدید ورزش وجوانان استان همدان، مطرح کرد: آقای حمید سیف جز قهرمانان وافتخار آفرینان کشورمان هستند که امیدوارم با انتصاب ایشان ورزش استان همدان در جایگاه ویژه وبرتری قرار بگیرد.
تقی زاده با اشاره به اهمییت حوزه جوانان در وزرات ورزش وجوانان مطرح کرد:از مدیر کل جدید ورزش وجوانان استان همدان درخواست دارم که حوزه جوانان را اولیت کرد خود قرار بدهد.
وی افزود: احتمام و رسیدگی به امور جوانان ؛هماهنگی ؛ رسیدگی و برنامه ریزی در حوزه جوانان تلاش برای رفع مشکلات جوانان استان همدان باید در اولیت کاری خود قرار دهید.
معاون امور مجلس و استان های وزرات ورزش وجوانان با بیان اینکه در مجلس شورای اسلامی لایحه مبنی بر اهداف اداره ورزش وجوانان مصوب شده است، مطرح کرد:در لایحه بر لزوم نظارت بر توسعه ورزش های همگانی ؛نظارت دقیق بر انجام و اجرا پروژه های ورزشی؛توسعه ورزش بانوان ونظارت ادواری بر هئیت ها و بخش اداره ورزش و جوانان؛زمینه سازی برای احقاق دولت الکترونیک؛برنامه ریزی و توسعه ورزش قهرمانی انجام گیرد.
وی افزود:نباید هیچ گونه بی قانونی در هیچ یک از حوزه های ورزش و جوانان صورت بپذیرد.

نظر شما