حاجی بابایی خبر داد:

هزینه ۵۰۰ میلیارد تومانی برای مرکز جامع سرطان فرشچیان همدان

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۶:۲۹:۵۴
کد خبر: ۱۰۷۰۲۲۱
هزینه ۵۰۰ میلیارد تومانی برای مرکز جامع سرطان فرشچیان همدان
نماینده مردم همدانو فامنین در مجلس شورای اسلامی از هزینه ۵۰۰ میلیارد تومانی برای مرکز جامع سرطان فرشچیان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمیدرضا حاج بابایی در بیست‌وسومین جشنواره شهید رجایی استان همدان، گفت: پیگیری‌های مسئولان همدان در ساخت و بهره‌برداری مرکز جامع سرطان فرشچیان در همدان قابل تقدیر و تشکر است.

وی با بیان اینکه تا کنون ۵۰۰ میلیارد تومان برای مرکز جامع سرطان فرشچیان طرح هزینه شده، در صورتی‌که اعتبارات شهرستان همدان که در کشور توزیع شده ۶۰ میلیارد تومان است، گفت: مرکز جامع سرطان فرشچیان، یک طرح استراتژیک و راهبردی است که همدان را به یک قطب پزشکی و بهداشت و درمان تبدیل خواهد کرد و باعث می‌شود استان‌های مجاور برای مداوای بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج به همدان مراجعه کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سطح اشتغال‌زایی مرکز جامع سرطان بیش از پتروشیمی خواهد بود، گفت: بیمارستان هزار تختخوابی در همدان  نیز کلنگ زنی شده و به زودی با پیوند کبد از سوی پزشکان متخصص در همدان، استان، بیش از ۱۰ سال از سایر استان‌های دیگر در این حوزه شاهد پیشرفت همدان خواهیم بود.

وی افزود: با اجرای پروژه‌های عظیم در سطح استان توسط قرارگاه خاتم الانبیا و نیز ورود ریاست سازمان برنامه‌و‌ بودجه و تصمیمات گرفته شده برای اتمام طرح‌ها بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در استان شکل گرفته است.

حاجی بابایی، افزود: علی‌رغم مشکلات زیادی که وجود دارد، با تلاش و کوشش وافر، استان برای عبور از تحریم‌های تحمیل شده آماده می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز