فرماندار نهاوند:

شورای شهر نهاوند وضعیت تاکسیرانی را ساماندهی کند

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۵:۴۵
کد خبر: ۱۰۷۱۰۳۶
شورای شهر نهاوند وضعیت تاکسیرانی را ساماندهی کند
فرماندار نهاوند با انتقاد از عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل درون شهری این شهرستان، گفت:شورای شهر نهاوند وضعیت تاکسیرانی را ساماندهی کند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مراد ناصری در جلسه فوق العاده ستاد پیشگیری از کرونا شهرستان نهاوند با تاکید بر ضرورت رعایت فاصله اجتماعی در شهرستان بویژه در ادارات و ارگانهای پرتردد، گفت: همه مسؤلین ادارات، ارگان های دولتی و عوامل نظامی و انتظامی کسبه و بازاریان را به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در محیط  های خود ملزم و تاکید کرد ضمن اطلاع رسانی و تشویق مردم به استفاده از ماسک، ارائه هر گونه خدمات به مشتریان، ارباب رجوع و افراد بدون ماسک در محیط های اداری ، کسبه و بازاریان تا اطلاع ثانوی ممنوع میباشد.

وی با بیان اینکه علی‌رغم پیگیری‌ها و تذکرات ستاد کرونا اوضاع تاکسیرانی هنوز هم مطلوب نیست، گفت: ساماندهی اوضاع تاکسیرانی به شکل مطلوب به رئیس شورای شهر به نمایندگی از مجموعه شورا و شهرداری واگذار می شود که منتظر ایجاد تحول و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این رابطه هستیم. 

فرماندار نهاوند بر برخورد قاطعانه با هر اقدامی که منجر به خطر افتادن سلامت عموم مردم شود، تاکید کرد و افزود: تشدید نظارت ها و بازرسی از اماکن پر تردد مانند ؛ ادارات ، پاساژها ، مطب پزشکان و ...تا بهبود شرایط در دستور کار قرار بگیرد.

 

 

نظر شما