نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی:

کمبود امکانات درمانی در نهاوند بیماران کرونایی را راهی همدان و کرمانشاه می کند

۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۹:۴۲:۱۸
کد خبر: ۱۰۷۱۴۵۸
کمبود امکانات درمانی در نهاوند بیماران کرونایی را راهی همدان و کرمانشاه می کند
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، گفت:کمبود امکانات درمانی در نهاوند بیماران کرونایی را راهی همدان و کرمانشاه می کند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علیرضا شهبازی صبح یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند که با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مدیران شهرستان برگزار شد، گفت: استفاده از مدیران غیر بومی اگر ساکن شهرستان شوند و هزینه ای برای کشور نداشته باشند با منت می پذیریم اما مدیری که ساعت تردد و حضورش مشخص نیست را نمی توانیم بپذیریم.

وی با اشاره به مشکلات عمرانی، فرهنگی و اجتماعی محله دوخواهران، گفت: امروز دست مردم این منطقه را با توجه به قدمت آن برای ساخت و ساز بسته ایم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، گفت: در حال حاضر شیوع ویروس کرونا در کشور دست ما را از اعتبارات خالی گذاشته و متاسفته به محلی برای خلاف تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه حواشی در شهرستان نهاوند همواره مانع پیشرفت شهرستان بوده است، گفت: ما تابع وحدتیم و دوستان و مردم را هم به همدلی و همراهی دعوت کرده ایم.

شهبازی، افزود: فضای مجازی با همه خوبی هایی که دارد بدلیل برخی حواشی و شایعات بلای جان شهرستان شده و تفرقه انداز شده است!

وی ادامه داد: کرونا هم ۷ماه است شرایط سختی را ایجاد کرده و پیک سوم آن هم نفس گیرشده است و در شهرستان هم خانواده ها و عزیزان بسیاری درگیر این بیماری شده و گاهی هم جوان و نوجوان هستند و  مارا اندوه گین کرده است، تا جایی که یک جوان ۲۷ساله بدلیل ابتلا به کرونا در نهاوند در کما بسر می برد!

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شبکه بهداشت و بخش درمان شهرستان تلاش های بسیاری در این مدت داشته اند من شرمنده این افراد هستم، گفت: برای کمک به کادر درمان هم که شده،مردم همراهی کنند و رعایت پروتکل ها را جدی بگیرند و از طرفی مدیران و مسولین هم راهکار و برنامه ها را اجرا و نظارت کنند، امکانات را هم توسعه و تقویت کنند.

وی تصریح کرد: نماینده یک ناظر و همراهی کننده است اما مدیر و دولت وظیفه اجرا ،کار و توسعه شهرستان را دارد و آنچه انجام می پذیرد از این حوزه است.

شهبازی افزود: برخی امکانات از جمله سی تی اسکن، ام آر آی، و آمبولانس توسط وزارت بهداشت خریداری شده و در گمرگ است و امیدواریم بزودی دریافت شود که مجبور نشویم بیماران را به همدان یا گاها دنبال اعزام و هماهنگی برای  تخت بیمارستان های کرمانشاه باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز