فرماندار نهاوند:

طی ۳ سال گذشته محدودیت‌های زیادی در حوزه راه، گردشگری و صنعت نهاوند رفع شده است

۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۰:۱۰:۴۷
کد خبر: ۱۰۷۱۴۹۲
طی ۳ سال گذشته محدودیت‌های زیادی در حوزه راه، گردشگری و صنعت نهاوند رفع شده است
فرماندار نهاوند، گفت:طی 3 سال گذشته محدودیت‌های زیادی در حوزه راه، گردشگری و صنعت نهاوند رفع شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مراد ناصری صبح یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند که با حضور نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، امام‌جمعه و روسای دستگاه‌های اجرایی نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: معتقدیم که مشکلات متعددی در محله دوخواهران وجود دارد و این گره چندین و چندساله ما را خسته کرده است.

وی با اشاره به اینکه محدودیت ساخت‌وساز از اردیبهشت‌ماه سال جاری رفع شده است، گفت: این به معنای رفع مشکلات نیست اما پس از گذشت 41 سال اقدام مثبتی است که با حمایت‌های استاندار همدان محقق شد.

فرماندار نهاوند بابیان اینکه در حال حاضر مدیر پروازی نداریم، گفت: مدیران پروازی که رفتند متخصص و فنی بودند لذا اگر مدیر غیربومی متخصصی از دست دادیم باید مدیر توانمند و متخصصی را هم جایگزین آن کنیم.

وی بابیان اینکه مدیر میراث فرهنگی را به‌اجبار نگه‌داشته‌ایم چراکه تخصص او در حوزه لائودیسه است، گفت: لائودیسه بخشی از تاریخ نهاوند است و قابل‌حذف نیست و پاک کردن صورت‌مسئله جایز نیست باید به رفع مشکل کمک کرد.

با کمک استاندار و نماینده باید مشکلات را به حداقل رساند.

ناصری تصریح کرد: شرایط موجود و حتی پیش رو بسیار حساس و دشوار است، سیل و بحران‌های مختلفی را تجربه کرده‌ایم، نارضایتی هست و مدیریت‌شده حالا هم بحران عالم‌گیر کرونا که باز نیازمند مدیریت و همراهی همین مردم و مسئولین است.

وی گفت: ماهم مثل نماینده تمایل داشتیم دوران بهتری مدیر بودیم یا مسولیت داشتیم اما فعلاً شرایطی داریم که از اوایل دهه شصت سخت‌تر است.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه شانس و امتیاز ما داشتن این مردمی است که با نجابت همراهی کرده‌اند، گفت: در اوج تحریم‌ها (طی سه سال گذشته) گره و مشکل بسیاری از زیرساخت‌های نهاوند ازجمله راه،گردشگری و صنعت و غیره باز یا رفع شد.

وی گفت: برای کلنگ زنی محور دهفول برزول یکی از افرادی که  خودش را به آب‌وآتش زد تا تعهد ایجاد شود بنده بودم ، هرچند بدون اعتبار بود، اما حالا به اعتبار رسیده است و در حال اجرا است.

معتقدم مدیری که اهل ریسک نباشد به هیچ باخته است!

ناصری ادامه داد: یک ام آر آی داریم حالا با هر کیفیتی، به ۳دستگاه دیگر نیازمندیم، بخش خزل خودش یک فرمانداری و شهرستان است که باید مراکز درمانی‌اش تجهیز شود.

وی گفت: عمر خدمت دولت فعلی در حال پایان است، باید به مردم اطمینان دهیم ۸ماه پایانی دولت منسجم‌تر از گذشته به کار و خدمت خود ادامه خواهیم داد.

فرماندار نهاوند، خاطرنشان کرد: حتی در آستانه انتخابات هم اجازه اختلال در اجرای کارها را نخواهیم داد که اصلاً فراموش کنند دولت در حال اتمام است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز