مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

توجه به دو حوزه مهم جوانان و بانوان استان همدان توأم با ورزش در دستور کار است

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۹:۵۹:۵۷
کد خبر: ۱۰۷۱۹۸۵
توجه به دو حوزه مهم جوانان و بانوان استان همدان توأم با ورزش در دستور کار است
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: توجه به دو حوزه مهم جوانان و بانوان استان همدان توأم با ورزش در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در دیدار با آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه همدان، گفت: در حال حاضر بنا به دستورات ستاد کرونا استان همدان اماکن ورزشی دولتی و خصوصی استان همدان تعطیل هستند.

وی با اشاره به اینکه امرارمعاش بخش قابل‌توجهی از جامعه دف اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با فعالیت‌های ورزشی است، گفت: امیدواریم با بهبود شرایط استان همدان بتوانیم نسبت به فعالیت باشگاه‌های خصوصی اقدام کنیم چراکه اکثر این باشگاه‌ها استیجاری و یا برای تجهیزات خریداری‌شده وام دریافت کرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه طرح‌های حمایتی برای معیشت پرسنل، درآمدزایی اداره کل و همچنین حمایت از باشگاه‌ها با بهره‌گیری از متخصصان امر در حال بررسی است، گفت: قانون برای شرایط اضطرار سیل و زلزله بخری سیاست‌های حمایتی را در نظر گرفت لذا باید بررسی شود تا در صورت امکان بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم چراکه شرایط کنونی کرونا کمتر از سیل و زلزله نیست.

وی تصریح کرد: امیدواریم با حمایت‌ها و رهنمودهای شما بتوانیم از شرایط فعلی عبور کنیم.

سیفی در ادامه با تأکید بر ضرورت بهره‌مندی از جوانان در امورات مختلف و نقش‌آفرینی ایشان، گفت: یکی از سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان توجه ویژه به دو حوزه جوانان و بانوان است که امیدواریم با همراهی شما به توانیم به آنچه شایسته است دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: در راستای تحقق این مهم در اداره کل ورزش و جوانان استان دو مشاور جوان آقا و خانم از بین نخبگان استان انتخاب خواهیم کرد تا در تمامی برنامه‌ها همراه ما باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه بعد قهرمانی و مدال‌آوری ورزش نیز در کنار این مسائل مهم نیز پیگیری می‌شود، گفت: چه بخواهیم و چه نخواهیم المپیک 2021 پیش روی ماست و جهان نیز در حال آماده شدن است لذا ما نیز باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های استان در این مسابقات نماینده داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه مشاوره و همفکری درصد اشتباهات ما را کاهش می‌دهد، گفت: سعی بر آن است تا از اندیشه و تفکر صاحبان نظر در حوزه‌های مختلف استفاده شود.

سیفی با تأکید بر اینکه کرونا برای تغییر سبک زندگی و انجام اصلاحات است، گفت: باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای استمرار فعالیت‌های ورزشی همراه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام شود.

نظر شما