مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد:

بهره‌مندی از دو مشاور جوان آقا و خانم در اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۹:۲۱:۰۴
کد خبر: ۱۰۷۲۳۹۱
بهره‌مندی از دو مشاور جوان آقا و خانم در اداره کل ورزش و جوانان استان همدان
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از بهره‌مندی از دو مشاور جوان آقا و خانم در اداره کل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در جمع مجمع جوانان استان همدان با اشاره به نقش تأثیرگذار جوانان در امورات، گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان توجه به حوزه جوانان است.

وی ادامه داد: برای اشراف هرچه بیشتر به مشکلات، نیازها و مباحث پیرامونی این عزیزان باید در دل جوانان حضور داشت که بهره‌گیری از مشاورین جوان می‌تواند نقش راهبردی و تعیین‌کننده‌ای در تصمیمات مرتبط با جوانان داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، ادامه داد: در راستای تحقق این مهم با توجه به تأکید مقام عالی استان همدان بهره‌گیری از دو مشاور جوان آقا و خانم در دستور کار قرارگرفته و در اسرع وقت از بین جوانان نخبه استان این دو عزیز برگزیده خواهند شد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین محاسن حضور مشاوران جوان در ادارات مطالبه گر بودن ایشان است که می‌تواند جامعه را روبه‌پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر سوق داد.

سیفی تصریح کرد: امروز هر آنچه داریم از امنیت و آبادانی ایران اسلامی گرفته تا مراتب تحصیلی و جایگاه‌های شغلی مدیون و مرهون مجاهدت‌ها و ایثار شهدای گران‌قدری است که در زمان‌های مختلف از جنگ تحمیلی تا نبرد با داعش جان خود را نثار کردند لذا باید در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هر آنچه در توان داریم بکار بگیرم تا دین خود به این عزیزان را ادا کنیم.

نظر شما