سردار اشتری:

بیش از ۷۰ میلیون خدمت توسط نیروی انتظامی به مردم ارائه می شود

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۸:۳۰:۴۵
کد خبر: ۱۰۷۲۴۶۱
بیش از ۷۰ میلیون خدمت توسط نیروی انتظامی به مردم ارائه می شود
فرمانده نیروی انتظامی، گفت: بیش از ۷۰ میلیون خدمت توسط نیروی انتظامی به مردم ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سردار حسین اشتری عصر دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان همدان با تسلیت ایام اربعین و مناسبت‌های پایان ماه صفر گفت: امروز هم عنایت مقام معظم رهبری را نسبت به سازمان‌های نیروی‌های مسلح در مراسم دانش آموختگی و تحلیف دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح شاهد بودیم و این روز برای ما روز پر افتخاری بود.

وی این مراسم را یک نماد از وحدت نیروهای مسلح دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب در این مراسم به بحث خدمت به مردم اشاره کردند و ما خدا را شاکریم که امروز در نیروی انتظامی بیش از ۷۰ میلیون خدمت به مردم ارائه می‌دهیم و این لطف بزرگی است که خداوند به ما عنایت کرده تا در کنار مسئولیت حفظ جان، مال و ناموس مردم یک نهاد خدمت رسان هم باشیم.

سردار اشتری بیان کرد: در شرایط کرونا، نیروی انتظامی با تمام توان و ظرفیت خود با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری به مردم خدمت کرد و این روند با شدت بیشتری نیز ادامه خواهد داشت.

وی گفت: نیروی انتظامی در مرزها نیز استقرار دارد و حفاظت از مرزها را برعهده دارد و داخل شهرها و روستا و در تمام اقصی نقاط کشور توانسته به وظیفه خود که حفظ نظم و برقراری امنیت است به خوبی عمل کند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در استان همدان در مدت ۳ سال فرماندهی سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: در این مدت اقدامات خوب و کارهای بزرگی انجام شده که نشانگر همکاری و همدلی مسئولان استانی با مجموعه پلیس در استان همدان است.

سردار اشتری بیان داشت: پلیس امروز در حال جهاد با هر گونه ناامنی برای امنیت بیشتر کشور است و شهدایی که هم تقدیم می‌شود مؤید این ادعاست.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به کارکنان نیروی انتظامی گفت: عنوان نیروهای خدوم که معظم له به کارکنان نیروی انتظامی عنایت داشته‌اند افتخار بزرگی برای همه ماست تا در پرتو نظام ولایی خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز