نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان:

مهم ترین سرمایه نیروی انتظامی اعتماد مردم است که باید از آن مراقبت کرد

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۸:۴۰:۳۵
کد خبر: ۱۰۷۲۴۶۸
مهم ترین سرمایه نیروی انتظامی اعتماد مردم است که باید از آن مراقبت کرد
نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان، گفت:مهم ترین سرمایه نیروی انتظامی اعتماد مردم است که باید از آن مراقبت کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی عصر دوشنبه در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی ضمن تقدیر از زحمات و مجاهدت های این نیروی خدوم، گفت: ما نیروهای مسلح را یک روح واحد می‌دانیم که در یک اصل واحد که همانا دفاع از امنیت کشور اسلامی و خدمت رسانی در عرصه‌های مختلف است، یکسان هستند.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی استان همدان در شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا، در قالب کمک‌های مؤمنانه و خدمت رسانی به مردم خیلی خوب بروز و ظهور کرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان، افزود: سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی اعتماد مردم است و این یک هنجار اجتماعی است و باید مراقبت شود.

وی بیان کرد: در گذشته امنیت و حفظ امنیت گستره محدودتری داشت ولی امروز نیروی انتظامی علاوه بر برقراری نظم و امنیت در فضای حقیقی، باید امنیت فضای مجازی را نیز مدیریت کند که در این راستا پلیس از ظرفیت‌های علمی و دانشی بهره می‌گیرد.

آیت الله شعبانی با اشاره به پیچیدگی جرایم در عصر حاضر گفت: امروز نیروی انتظامی از پشتوانه علمی و پژوهشی و دانش بنیانی در انجام مأموریت‌ها برخوردار است و توجه به مطالعات علمی و پژوهشی یکی از نقاط مثبت در کار نیروی انتظامی است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با آرزوی توفیق روز افزون برای سردار سلمان امیری در سمت فرمانده انتظامی استان همدان توفیق روزافزون را برای همه کارکنان نیروی انتظامی در سراسر کشور از درگاه خداوند منان خواستار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز