مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

جامعه کرونایی امروز نیازمند توسعه و ترویج هرچه بیشتر ورزش همگانی است

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۱:۱۹:۰۴
کد خبر: ۱۰۷۲۵۷۵
جامعه کرونایی امروز نیازمند توسعه و ترویج هرچه بیشتر ورزش همگانی است
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: جامعه کرونایی امروز نیازمند توسعه و ترویج هرچه بیشتر ورزش همگانی است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی پیش از ظهر سه‌شنبه در آیین آغاز رسمی مرحله ارزیابی پروژه ملی شهر فعال «شفا» در همدان با تاکید بر ضرورت همگانی‌تر شدن ورزش در استان با توجه به خمودگی ناشی از ویروس کرونا، گفت: امروز ویروس کرونا موجبات استرس و اضطراب بیش‌ازپیش برای خانواده‌ها را فراهم کرده است.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های ما در حوزه ورزش همگانی فراهم‌سازی زیرساخت‌های موردنیاز برای توسعه و ترویج این مهم است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: امروز یکی از بهترین راه‌هایی که می‌توان هم فعالیت ورزشی را ادامه داد و هم اینکه گرفتار این ویروس نشد فعال کردن جشنواره‌های ورزشی مجازی در حوزه ورزش همگانی است که خوشبختانه استان همدان در این حوزه از ابتدای سال جاری دارای سابقه است.

وی افزود: طرح ملی شهر فعال، ازجمله پروژه‌های ملی فدراسیون ورزش‌های همگانی است که در راستای توسعه سیستم‌های فعال و استفاده از ظرفیت عظیم شهرداری‌ها در توسعه ورزش همگانی طراحی‌شده است.

سیفی تصریح کرد: خوشبختانه شهرداری همدان در راستای تأمین زیرساخت‌ها و فضاهای ورزش همگانی در بوستان‌های استان همدان اقدامات بسیار خوب و شایسته‌ای انجام داده که امیدواریم این مهم در آینده نیز تداوم داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز