فرماندار درگزین تاکید کرد:

ضرورت توسعه ساخت و ساز مسکن در شهرستان درگزین

۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۰۸:۱۵:۳۲
کد خبر: ۱۰۷۳۴۹۹
ضرورت توسعه ساخت و ساز مسکن در شهرستان درگزین
فرماندار درگزین بر ضرورت توسعه ساخت و ساز مسکن در شهرستان درگزین تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علی اصغر ناظری پور در جلسه شورای مسکن شهرستان در گزین، گفت: طبیعتا توسعه و گسترش بخش مسکن یکی از عوامل  پیشرفت شهرستان می باشد که هم در بحث اشتغال و هم به پویایی اقتصاد منطقه کمک بسیاری می کند.

وی اظهار داشت: یکی از برنامه های توسعه  شهرستان از ابتدا گسترش ساخت و سازها بخصوص در شهر قروه درگزین و کرفس بوده است و  بر همین مبنا تعداد پروانه های صادره در سال 98 به نسبت سال 97 از جهش قابل ملاحظه ای برخوردار شد و با مجوز های صادره و ساخت و ساز هایی که در سطح دو شهر انجام می گیرد ، چهره شهرهای شهرستان هر لحظه در حال تغییر است.

فرماندار درگزین، افزود: تعداد مجوز های صادره در شهر کرفس در سال 98  به نسبت سال 97 افزایش دو برابری را شاهد بوده و این اتفاقات نشان دهنده این است که شهرستان هر روز  در حال گسترش است.

وی گفت: طبیعتا این ساخت و ساز ها موجب بهبود اشتغال و کسب و کارها شد و از این جهت،  اصناف مختلف درگیر ساخت و ساز ها در یک سال گذشته روزها ی پر رونقی را داشته اند.

ناظری پور در بخش دیگر از این جلسه گفت: دستگاه های خدمات رسان می بایست زیر ساخت های لازم در رابطه با شتاب بخشیدن به ساخت و ساز ها در 2 شهر را فراهم و شهرداری ها درخصوص صدور پروانه ضمن تاکید بر سرعت بخشیدن در  صدور پروانه ها ، تخفیف ها و تسهیلات لازم را به متقاضیان ارائه نماید.

وی در پایان در بحث ساخت و سازها ، مساله بلند مرتبه سازی را مهم توصیف کرد و از شهروندان 2 شهر و علاقمندان و سرمایه گذاران  در حوزه مسکن خواست به مساله بلند مرتبه سازی در جهت توسعه شهرستان و توسعه کسب و کار ها توجه جدی داشته باشند و شهرستان حتما همکاری های لازم را در این زمینه انجام می دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز