رئیس هیات اسکواش استان همدان:

۳ کورت تخصصی و بین المللی شیشه ای اسکواش همدان کلنگ زنی شد

۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۶:۰۲:۴۱
کد خبر: ۱۰۷۶۹۲۵
۳ کورت تخصصی و بین المللی شیشه ای اسکواش همدان کلنگ زنی شد
رئیس هیات اسکواش استان همدان، گفت: 3 کورت تخصصی و بین المللی شیشه ای اسکواش همدان کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، اسدالله ربانی مهر رئیس هیات اسکواش استان همدان با اشاره به اینکه برنامه های ویژه ای برای توسعه و ارتقا جایگاه اسکواش همدان داریم گفت : در ارزیابی فصل تابستان فدراسیون اسکواش کشور، هیات اسکواش استان های خراسان جنوبی ، خراسان رضوی و همدان به عنوان استان های اول تا سوم انتخاب شدند که این نشانه عزم جدی برای توسعه اسکواش استان است و این ارزیابی شامل بخش های مختلف از جمله تفاهم نامه ها، ایجاد کورت، ورزشکاران سامانه مبین، فعالیت های فرهنگی و اطلاع رسانی بوده است و در استان همدان در چند ماه اخیر فعالیت های خوبی در این رشته ورزشی انجام شده است .

رئیس هیات اسکواش استان همدان گفت : از ابتدای شروع بکار در هیات اسکواش برااساس یک برنامه ریزی کوتاه مدت و بلندمدت اقدامات خوب و اساسی در جهت ارتقا جایگاه ورزش اسکواش استان داشتیم و هم اکنون بازیکنان اسکواش مشکلی برای تمرین و آموزش ندارند .

ربانی مهر گفت: در استان همدان استقبال خوبی از ورزش اسکواش در شش ماه اول سال انجام شده است و به زودی اسکواش را در همه شهرستان ها فعال خواهیم کرد و آمار بازیکنان را افزایش خواهیم داد.

رئیس هیات اسکواش استان همدان گفت : در حوزه اطلاع رسانی برنامه های خوبی با همکاری رسانه ها پیش بینی کردیم و در اسکواش نمی توان ساکت و چراغ خاموش حرکت کرد بتید اسکواش را با همکاری رسانه ها به جامعه معرفی کنیم .

وی در پایان گفت: هر روز خبرهای خوبی در ورزش اسکواش استان همدان خواهیم داشت و به زودی برنامه های هیات استان را برای روز جهانی اسکواش اعلام خواهیم کرد .

ربانی مهر گفت : با همکاری خوب سازمان مدیریت،اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون اسکواش اولین کورت تخصصی هیات اسکواش استان همدان به مناسبت روزجهانی اسکواش با حضور رئیس فدراسیون اسکواش کشور و مدیران استانی کلنگ زنی خواهد شد تا هیات اسکواش استان همدان سالن تخصصی استاندارد داشته باشد و بتواند در آینده علاوه بر تربیت نیرو و استعداد یابی ،میزبان مسابقات ملی و بین المللی باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز