فرماندار نهاوند:

ازدحام جمعیت در مراکز درمانی نهاوند کنترل شود

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۳:۴۱:۲۶
کد خبر: ۱۰۷۹۴۸۸
ازدحام جمعیت در مراکز درمانی نهاوند کنترل شود
فرماندار نهاوند، گفت: ازدحام جمعیت در مراکز درمانی نهاوند کنترل شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، نشست فرماندار و دبیر قرارگاه زیستی مقابله با کرونا در شهرستان نهاوند با جامعه پزشکان و بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد.

مراد ناصری در این نشست وضعیت شهرستان از حیث شیوع کرونا را خطرناک و حاد توصیف کرد و گفت: با اوج‌گیری این ویروس و افزایش شمار مبتلایان لازم است محدودیت‌های سختگیرانه در سطح شهر و روستاها اعمال شود تا این بیماری فروکش نماید.

وی گفت: ازدحام جمعیت در بیمارستان، مطب‌ها، مراکز درمانی و آزمایشگا‌ها باید کنترل شود چرا که سلامت مردم در میان است.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه در مراکز بهداشتی با استفاده از ظرفیت انتظامی و سیستم نوبت‌دهی با یک فاصله تاخیر به مراجعین خدمات ارائه کنند، گفت: جو روانی و ایجاد حساسیت‌های اجتماعی را با هدف آگاه و اطلاع‌رسانی شهروندان از خطر کرونا و لزوم پرهیز از حضور در مراکز شلوغ ایجاد کنیم.

وی گفت: فعالیت داروخانه‌ها، مطب‌های پزشکان، آزمایشگاه‌ها، مراکز سونوگرافی و فیزیوتراپی و شلوغی و رعایت نکردن موازین بهداشتی دغدغه  مردم است.

ناصری با تاکید بر اینکه از قشر تحصیل‌کرده بهداشت‌ودرمان انتظار می‌رود جهت حفظ سلامت مردم و کادر درمان نهایت همکاری را داشته باشند، گفت:  اگر واحد درمانی از اجرای موارد بهداشتی سرپیچی و موارد مدنظر را رعایت نکند حتما نسبت به برخورد قانونی و جدی با آنان اقدام خواهد شد.

 

نظر شما