مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان:

توهین به پیامبر گرامی اسلام کاملاً جریان‌سازی شده، هدفمند و عالمانه است

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۰۹:۲۰:۴۷
کد خبر: ۱۰۸۱۰۲۴
توهین به پیامبر گرامی اسلام کاملاً جریان‌سازی شده، هدفمند و عالمانه است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان، گفت:توهین به پیامبر گرامی اسلام کاملاً جریان‌سازی شده، هدفمند و عالمانه است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حجت الاسلام حسین علیی در واکنش به اهانت اخیر فرانسه به ساحت مقدس و نورانی پیامبر اعظم (ص) با محکوم کردن این اقدام اظهار کرد: اهانت صورت گرفته به برترین شخصیت جهان هستی، در نشریه شارلی ابدو در انتشار کاریکاتور قبیح و حمایت مکرون رئیس جمهور پست فرانسه غیر قابل قبول و گناه نابخشودنی است.

وی با بیان اینکه این دشمنی‌ها و هتک حرمت به پیامبر عظم الشان (ص) سابقه دیرینه دارد، گفت: توهین به پیامبر گرامی (ص) اولین بار نیست و یک جریان است به طوری که در گذشته و در سال ۲۰۰۵ در کشور فنلاند و دانمارک شاهد بودیم و اخیراً هم که در نشریه شارلی توهین صورت گرفت و عدم واکنش مسلمانان موجب شد تا مکرون این مرد پست و رذل جرأت پیدا کند و به پیامبر (ص) توهین کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه هتک حرمت پیامبر (ص) سناریویی برای اسلام‌ستیزی است، افزود: توهین به آخرین پیامبر الهی (ص) توهین به دین خاتم، اصیل و دین حق و کلام اسلام است.

وی ادامه داد: ما به همه انبیای الهی ایمان داریم و همه انبیای الهی به پیامبر (ص) ایمان دارند و چون این دین خاتم است و قرار است در آینده جهان را زیر حاکمیت خود قرار دهد و آخرین ذخیره الهی ظهور خواهد کرد و جهان را پر از عدل و داد و تحت حاکمیت اسلام قرار خواهد داد و منافع تمام استکبار را دفع و استکبار را ریشه‌کن و محو و نابود کند بنابراین دست به همچین اقدامات وقیحانه‌ای می‌زنند.

علیی با رد اظهار برخی بزرگان که توهین به پیامبر (ص) را به دلیل جهل و نادانی می‌دانند و می‌گویند تاریخ را خوب نخوانده‌اند، تاکید کرد: افرادی که توهین به پیامبر (ص) را در دستور کار خود قرار داده‌اند تاریخ را خوب خوانده و نسبت به همه چیز آگاهی دارند و اسلام را بهتر از ما می‌شناسند و این توهین‌ها از روی علم است نه جهل و نادانی.

وی با بیان اینکه توهین به پیامبر عظیم الشان (ص) کاملاً جریان‌سازی شده، هدفمند و عالمانه است، عنوان کرد: افرادی که به پیامبر (ص) توهین می‌کنند خوب می‌دانند که پیامبر (ص) به عنوان آورنده دین خاتم است و روزی دنیا تحت حکومت اسلام قرار خواهد گرفت و ذخیره الهی محقق خواهد شد بنابراین چاره‌ای جز تخریب بنیانگذار دین ندارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: این اقدام را محکوم و شدیدترین عذاب الهی را برای این افراد خواستاریم.

نظر شما