فرماندار نهاوند:

نظارت جدی اکیپ های بازرسی ۶ گانه در نهاوند/خانه‌ها هم در آستانه حضور بیماران کرونایی است

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۷:۳۴:۰۹
کد خبر: ۱۰۸۱۹۷۷
نظارت جدی اکیپ های بازرسی ۶ گانه در نهاوند/خانه‌ها هم در آستانه حضور بیماران کرونایی است
فرماندار نهاوند از نظارت جدی اکیپ های بازرسی ۶ گانه در نهاوند خبر داد و گفت: خانه‌ها هم در آستانه حضور بیماران کرونایی است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به ریاست فرماندار نهاوند و با حضور فرمانده سپاه و دبیر قرارگاه زیستی و روسای اتحادیه‌ها و اصناف در محل فرمانداری برگزار شد.

مراد ناصری در این جلسه با بیان اینکه مسئولین، مردم و اصناف جهت حفظ سلامت مردم کنار هم هستند، گفت: گروه‌ها و اکیپ‌های بازرسی ۶گانه متشکل از بهداشت، اصناف، نیروی انتظامی، فرمانداری و روسای اتحادیه‌ها جهت تشدید نظارت بر اعمال محدودیت‌های گروه‌های شغلی ۳،۲ و۴ با تعیین مسیر شروع‌بکار خواهند نمود.

وی با بیان اینکه همه می‌دانیم در چه شرایط سختی قرار گرفته‌ایم، گفت: بماند عده‌ای درکی از این شرایط سخت ندارند و سلامت مردم را به خطر می‌اندازند.

فرماندار نهاوند، تصریح کرد: متاسفم برای افرادی که جای تشویق اصنافی که پای‌کار آمده‌اند شیطنت می‌کنند. اگر تشکر از اصناف نمی‌کنید شیطنت هم نکنید.

وی با بیان اینکه هیچ‌گاه شرایط به سختی امروز نبود که مردم دنبال عزیزانشان لااله الا الله هم نگویند، گفت: امروز روز کنارهم قرار گرفتن است، در این بحرانی که درمان ندارد بخاطر سلامت عزیزانمان باهم بودن را باید تجربه کنیم.

ناصری با اشاره به اینکه در حال حاضر ظرفیت بیمارستان‌ها پر شده است وخانه‌ها هم در آستانه حضور بیماران کرونایی است، گفت: باید هشدار و خطر کرونا را بپذیریم.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان نهاوند از حالت عادی خارج شده است لذا نیازمند همکاری بیشتر مردم هستیم، گفت: در محدودیت‌ها گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ در هفت شهر استان و گروه‌های شغلی ۳و۴ در سه شهر تعطیل خواهند شد؛ بدیهی است مشاغل مرتبط با زندگی روزمره و نیازهای ضروری مردم از جمله اورژانس‌ها، مراکز خدماتی و اداری، مراکز امنیتی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌ها، نانوایی‌ها و غیره به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

فرماندار نهاوند، اظهار کرد: مجوزهایی که سلامت مردم را به خطر بیندازد ولو اینکه دستگاه دولتی صادر کرده باشد ارزش قانونی نخواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز