مدیرعامل دهکده توریستی گنج نامه خبر داد:

برگزاری جشنواره «عکس پاییز» در دهکده توریستی گنج نامه همدان

۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۸:۳۳:۵۶
کد خبر: ۱۰۸۲۲۴۱
برگزاری جشنواره «عکس پاییز» در دهکده توریستی گنج نامه همدان
مدیرعامل دهکده توریستی گنج نامه از برگزاری جشنواره «عکس پاییز» در دهکده توریستی گنج نامه خبر داد.

سعید ترابیان در گفتگو با خبرنگار برنا از همدان، اظهار کرد: در فصل پاییز به دلیل تغییرات آب و هوایی و زرد شدن برگ درختان شاهد خلق شدن مناظر بسیار زیبایی در سطح شهر خصوصا مجموعه تفریحی، ورزشی، گردشگری و توریستی گنج نامه همدان هستیم.

وی اظهار کرد: فصل پاییز همواره برای هنرمندان بویژه عکاسان یکی از بهترین فصل ها است که با استفاده از مناظر طبیعی آثار ماندگاری را خلق نمودند.

مدیرعامل دهکده توریستی گنج نامه در ادامه از برگزاری جشنواره عکس پاییز در مجموعه تفریحی، ورزشی، گردشگری و توریستی گنج نامه همدان خبر داد و گفت: شهروندان می توانند از زیبایی های فصل پاییز و برگ ریزان درختان عکاسی نموده و در این جشنواره شرکت نمایند.

photo_2020-11-02_18-51-13

وی گفت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره عکاسی می توانند آثار تهیه شد خود در دو بخش حرفه ای و موبایلی تا 18 آذر ماه آثار خود را به همراه نام و نام خانودگی عکاس و شماره تماس از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام به آی دی @ganjnamehvillage و یا از طریق شماره 09182223313 در پیام رسان واتساپ ارسال نمایند.

ترابیان با اشاره به اینکه مسیر عکاسی از میدان قائم تا الوند است، گفت: شرکت کننده حداکثر میتواند سه تصویر برگزیده خود را برای شرکت در جشنوراه ارسال نمایند.

وی با بیان اینکه این جشنواره با همکاری شهرداری همدان، شرکت سیاحتی علیصدر و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار می شود، تصریح کرد: در پایان این جشنواره به 3 اثر برتر و 14 شرکت کننده در جشنواره جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز