مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تأکید کرد:

ضرورت توجه به جایگاه پیشکسوتان در ورزش استان همدان/هر خانه به باشگاه ورزشی تبدیل شود

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۹:۲۸:۵۵
کد خبر: ۱۰۸۴۶۹۰
ضرورت توجه به جایگاه پیشکسوتان در ورزش استان همدان/هر خانه به باشگاه ورزشی تبدیل شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بر ضرورت توجه به جایگاه پیشکسوتان در ورزش استان همدان تأکید کرد و گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده در بحث کرونا و تعطیلی فعالیت های ورزشی برای جلوگیری از ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن هر خانه به باشگاه ورزشی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در دیدار با سرپرست و اعضای هیئت والیبال استان همدان و همچنین کمیته راگبی استان ضمن تأکید بر ضرورت نقش پیشکسوتان در موفقیت ورزشکاران و جوانان، گفت: پیشکسوتان ورزش استان همدان روزی برای بالندگی و درخشش ورزش استان از جوانی و تفریحات بسیار خود گذشتند و اندوخته‌ها و تجربه‌های فراوانی را در این راه کسب کردند لذا نباید بگذاریم این مهم فراموش شود.

وی با تأکید بر اینکه حضور پیشکسوتان در ورزش موجب شادابی و تشویق جوانان نیز می‌شود، گفت: امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی درست در رشته‌های ورزشی از توان و ظرفیت پیشکسوتان استان همدان بیش‌ازپیش بهره‌مند شویم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ارتباط ورزش با دانشگاه را دیگر راه مهم برای تقویت زیرساخت‌های رشته ورزشی و به‌کارگیری ظرفیت‌های نو برای ورزش و ورزشکاران عنوان کرد و گفت: آنچه تاکنون به همه ورزشکاران توصیه‌شده ارتباط مؤثر با جامعه دانشگاهی است چراکه در دنیایی سرشار از ارتباط امروز نمی‌توان با تک‌روی و تک‌بعدی فکر کردن موفق بود.

وی با اشاره به شرایط متأثر از شیوع ویروس کرونا در استان و کشور، گفت: امیدواریم دانشمندان ما هرچه سریع‌تر بتوانند راهی برای مبارزه و مقابله با این ویروس کشف کنند تا بتوانیم فعالیت‌های خود را به حالت عادی بازگردانیم اما تا آن زمان باید از طرق مختلف به‌نوعی که سلامت جامعه تحت و شعاع قرار نگیرد ورزش همگانی را در دستور کار داشته باشیم.

سیفی بر اجرای طرح هر خانه یک باشگاه ورزشی در استان همدان تأکید کرد و گفت: امروز با توجه به شرایط کرونا و برخی قرنطینه‌هایی که افراد به‌ناچار باید متحمل شوند انجام حرکات و نرمش‌های ورزشی می‌تواند در تقویت سیستم ایمنی ایشان مؤثر باشد لذا به همه هیئت‌های ورزشی توصیه می‌شود در بحث ورزش همگانی با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی فعال باشند./03

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز