فرماندار رزن خبر داد:

جذب ۱۶ میلیارد تومان اعتبار ویژه پروژه های نیمه تمام شهرستان رزن

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۰۸:۲۶:۲۱
کد خبر: ۱۰۸۴۸۱۰
جذب ۱۶ میلیارد تومان اعتبار ویژه پروژه های نیمه تمام شهرستان رزن
فرماندار رزن جذب 16 میلیارد تومان اعتبار ویژه پروژه های نیمه تمام شهرستان رزن توسط نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا شهرستان با حضور امام جمعه رزن، نماینده مردم شریف شهرستان رزن ،درگزین  در مجلس شورای اسلامی،بخشداران  رئیس شبکه بهداشت و درمان و مسسولین دستگاه های اجرایی شهرستان به ریاست سید رضا سلامتی برگزار شد.

سید رضا سلامتی در این جلسه اظهار کرد: شهرستان رزن در وضعیت بحرانی شیوع ویروس کرونا قرار دارد از همکاری و تعامل مردم و کسبه  (رزن ،قروه، سردرود) به ویژه فرماندار شهرستان درگزین در راستای همکاری و تعامل با ستاد  کرونا استان و هر دو شهرستان  قدر دانی میکنیم

وی گفت: بهتر است مردم ما این را بدانند آن عده قلیلی که با رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی ،فاصله گذاری اجتماعی و فردی و استفاده از ماسک را رعایت نمیکنند روز بروز آسیب های جانی به مردم وارد می کنند و زحمت و سختی را به کادر درمانی تحمیل و جان خودشان و خانواده رابه خطر می اندازند پس کسبه ی که الان تعطیل شده و فریاد میزنند چکمان برگشت شده قربانی کسانی شده اند که پروتکل های بهداشتی ، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را رعایت نکرده است.

فرماندار رزن از جذب 16 میلیارد تومان اعتبار با پیگیری نماینده مردم جهت اتمام پروژه ها از محل اعتبارات ملی به شهرستان در حوزه های مختلف خبر داد و گفت: خوشبختانه در حال حاضر این اعتبار تخصیص و پول به حساب دستگاه های مربوطه واریز شده است.

امام جمعه رزن خواستار اتحاد بین دو شهرستان رزن و درگزین شد

در ادامه نیز حجت الاسلام منصوری از مسئولین خواست در اجرای دستور العمل های ستاد کرونا بین اصناف و بازاریان دو شهرستان رویه یکسان اتخاذ  نمایند تا موجب اختلاف بین دو شهرستان نشود.

حسن لطفی نماینده مردم شریف شهرستان های رزن ،درگزین در مجلس شورای اسلامی، گفت: خوشبختانه با تلاش و زحمات مسئولین شهرستان دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان ولیعصر (عج)  شهرستان رزن خریداری شده است اما به علت عدم توان علوم پزشکی استان همذان برای خرید یک قطعه دستگاه به مبلغ 200 میلیون تومانی دستگاه نصب شده  بلا استفاده مانده و مردم  برای گرفتن عکس پزشکی به مرکز استان مراجعه می کنند.

وی تصریح کرد: هر چه سریعتر  باید دستگاه سی تی اسکن  شهرستان تعیین و تکلیف گردد.

نظر شما