رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان همدان خبر داد:

احداث ۶ پایگاه اورژانس در استان همدان به همت خیرین سلامت

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۰۹:۰۱:۰۳
کد خبر: ۱۰۸۵۳۹۹
احداث ۶ پایگاه اورژانس در استان همدان به همت خیرین سلامت
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان همدان از احداث 6 پایگاه اورژانس در استان همدان به همت خیرین سلامت خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حبیب معصومی با اعلام این خبر، اظهار کرد: یک پایگاه شهری به‎نام امام سجاد (ع) در شهر همدان و پنج پایگاه جاده‌ای واقع در عبدالرحیم همدان، همه‌‎کسی بهار، گیان نهاوند، وردآورد تویسرکان و قهورد سفلا کبودراهنگ احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه ساخت هر پایگاه 500 میلیون تومان هزینه می‌خواهد، افزود: هم‎اینک در محل‌های یادشده پایگاه امدادی وجود دارد، اما وضعیت این ساختمان‌ها مناسب نبوده و یا تیم‌های اورژانس در داخل پایگاه امدادی مستقر هستند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان همدان، گفت: هم‎اینک استان همدان دارای 66 پایگاه شهری و جاده‌ای اورژانس است و 100 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس‎آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس اتاق عمل به همراه یک بالگرد به مصدومان خدمات ارائه می‌دهد.

معصومی بیان کرد: خیران سلامت همچنین در سال‌های گذشته با اهدای زمین و کمک نقدی دانشگاه علوم پزشکی را در احداث طرح‌های بهداشت و درمان یاری کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: به‎عنوان نمونه حدود نیمی از هزینه ساخت پد فرود بالگرد یک بیمارستان همدان که 150 میلیون تومان برای احداث آن نیاز است، توسط یک خانواده خیر تأمین شد.

معصومی افزود: درعین‎حال ساخت پایگاه شهری اورژانس ملایر 300 میلیون تومان هزینه داشت که 100 میلیون تومان آن توسط یکی از خیران سلامت پرداخت شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز