مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تاکید کرد:

ضرورت استفاده از ظرفیت ورزش محلات برای رونق مجموعه ورزشی شهید مفتح

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۱۸:۲۵:۲۹
کد خبر: ۱۰۸۷۶۴۲
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بر ضرورت استفاده از ظرفیت ورزش محلات برای رونق مجموعه ورزشی شهید مفتح همدان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، پیش از ظهر شنبه اعضای شورای شهر همدان با مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان دیدار و گفتگو کردند.

حمید سیفی در این دیدار با تأکید بر اینکه برای خدمتگزاری به مردم شریف کهن دیار استان همدان آمده‌ام و از هر فرصتی برای اعتلای جایگاه ورزش استان استفاده خواهم کرد، گفت: استان همدان دارای قهرمانان و جوانان خوش‌فکر و خوش‌نام در سطح کشور است که خوشبختانه امروز این ظرفیت بسیار ارزشمند با اتحاد و همدلی برای توسعه ورزش و جوانان استان همدان وارد عمل شده‌اند.

وی بابیان اینکه با استفاده از تمامی تجربیات و همچنین نظرات و ایده‌های کارشناسی همه علاقه‌مندان به ورزش برنامه‌های عملیات خوبی همچون استفاده از ظرفیت اماکن ورزشی برای مسابقات و اردوهای تیم ملی، ایجاد زیرساخت ارتباطی برای معرفی پتانسیل‌های فنی و زیرساختی ورزش استان برای معرفی به دنیا و غیره در دستور کار قرارگرفته است، گفت: برای قوام بخشیدن به این مهم در قدم یک سایت در بستر اینترنت که بزرگ‌ترین فضای تبادل اطلاعات است برای معرفی ظرفیت‌ها ایجاد کردیم تا بتوانیم از موقعیت جغرافیایی استان، ارتفاع از سطح دریا که مناسب برای ورزش است استفاده کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه استان همدان و کردستان تنها استان‌هایی هستند که از ظرفیت آب و هوایی خوب برای میزبانی مسابقات برخوردار هستند، گفت: امروز در همدان همه آنچه بتوان برای رونق ورزش و جوانان، رونق اشتغال و اقتصاد بکار گرفته شود فراهم است لذا امیدواریم با بهره‌گیری از نظرات کارشناسی و مدیریت خوب از آن‌ها به‌درستی استفاده کنیم.

وی با تأکید بر اینکه اصل ارتباطات و تعاملات درون و برون‌سازمانی یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های موفقیت است، گفت: خوشبختانه شهر همدان دارای شورای شهر توانمند و کارآزموده در حوزه‌های مختلفی عمرانی، خدمات شهری، ورزشی و فرهنگی برخوردار است لذا ما نیز باهدف توسعه ورزش شهرستان از این ظرفیت ارزشمند استفاده خواهیم کرد.

سیفی بابیان اینکه آمادگی حضور و ارتباط مؤثر در جلسات شورای شهر راداریم، گفت: آنچه امروز نیاز است در جامعه بیش از هرزمانی نهادینه شود روحیه مطالبه گری است چراکه موجبات توسعه را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به ظرفیت مجموعه ورزشی شهید مفتح تصریح کرد: با هر شرایطی درگذشته مجموعه شهید مفتح با صرف هزینه بیت‌المال احداث‌شده و مکانی برای سرگرمی، ورزش و ایجاد نشاط نه‌تنها در استان همدان بلکه در کشور ایجادشده است لذا باید امروز فرهنگ‌سازی لازم جهت بهره‌برداری حداکثری از آن انجام شود و صرفاً به بهانه دور بودن آن مجموعه را رها نگدازیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه آمادگی برگزاری مسابقات، دوره‌های ورزشی و غیره ورزشی در حوزه اجتماعی در محل استادیوم شهید مفتح با حفظ شیوه‌نامه‌های بهداشتی راداریم، گفت: ورزش محلات ظرفیتی بسیار خوب برای احیا و ترویج این مجموعه در جامعه است ما نیز سیاست‌های تشویقی برای ترغیب ورزشکاران برای حضور در این مجموعه را فراهم می‌کنیم.

سید مسعود عسگریان، رئیس شورای شهر همدان نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: امیدواریم با توجه به سابقه عملی شما در ورزش بخشی از دغدغه‌های شهرداری و شورای شهر در این حوزه مرتفع شود.

وی ادامه داد: امروز شرایط کرونا موجب شده تا حضور فیزیکی در برنامه‌های ورزشی کاهش چشمگیری داشته باشد لذا باید با ورود به حوزه اجتماعی در فضای مجازی خلأ فیزیکی موجود را جبران کنیم.

عسگریان رئیس شورای شهر همدان با اشاره به اینکه امروز می‌بایست ورزش صبحگاهی، دوره‌های مهارت‌آموزی جوانان و برنامه‌های مختلف در بستر فضای مجازی ترویج شود، گفت: «استودیو بلدیه» شهرداری همدان برای ترویج این مهم در اختیار شما قرار دارد و می‌توانید استفاده کاربردی کنید.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مجود از بحران شیوع ویروس کرونا گذر کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز