مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان:

پیشگیری از جرائم جرم با اطلاع رسانی عمومی و آموزش محقق می شود

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۰:۱۳:۱۷
کد خبر: ۱۰۸۸۴۶۵
پیشگیری از جرائم جرم با اطلاع رسانی عمومی و آموزش محقق می شود
مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان، گفت:پیشگیری از جرائم جرم با اطلاع رسانی عمومی و آموزش محقق می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حسین عسگری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از وظایف ابلاغی معاونت پیشگیری از وقوع جرم آگاه‌سازی و پیشگیری از جرایمی چون سرقت به وسیله اطلاع‌رسانی عمومی و آموزش در جامعه است.

وی با بیان اینکه شهروندان با رعایت توصیه‌های ایمنی مربوطه به نحوه حفظ و نگهداری از اموال می‌توانند از وقوع این جرم پیشگیری کنند، اظهار کرد: وقوع جرم سرقت در جوامع به علل و عوامل متعددی بستگی دارد.

عسگری عدم رعایت اصول اخلاقی، موازین و ارزش‌های پذیرفته شده در مسیر زندگی، ضعف مبانی اعتقادی و عدم پایبندی به اصول مذهبی، وجود اطرافیان منحرف و معاشرت با دوستان ناباب و اعتیاد و بیکاری را از جمله عوامل عنوان کرد و گفت: شهروندان باید به نکات مؤثر در پیشگیری از سرقت اهتمام ویژه داشته باشند تا نسبت به سلب ابزار ارتکاب سرقت از مجرمین اقدام شود.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان عنوان کرد: در صورت عدم توجه شهروندان به ارتقا ایمنی اموال تحت مالکیت خود خویش خسارت مالی و اجتماعی زیادی در اثر سرقت بر شهروندان تحمیل خواهد شد.

وی گفت: سهل انگاری در حفاظت از اموال و به دنبال آن وقوع سرقت موجب حس ناامنی در جامعه شده و توسعه امنیتی همه جانبه و پایدار را با مشکل مواجه می‌سازد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز