شهردار نهاوند خبر داد:

انجام ۷ هزار و ۷۰۰ تن آسفالت ریزی در معابر شهری نهاوند

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۰:۵۰:۵۹
کد خبر: ۱۰۸۸۵۰۵
انجام ۷ هزار و ۷۰۰ تن آسفالت ریزی در معابر شهری نهاوند
شهردار نهاوند انجام 7 هزار و 700 تن آسفالت ریزی در معابر شهری نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد حسین پور با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی خدماتی شهرداری با شتاب قابل توجهی درحال اجرا است، گفت: از ابتدای آغاز فعالیت دادستان جدید و اجرای طرح رفع خطر املاک خطرزا در سطح شهر، تاکنون ۳۳ ملک خطرزا به دستور مقام قضایی در شهرستان تخریب یا مسدود شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه شهرداری نهاوند در رفع خطر و همچنین حمایت دادستان شهرستان نهاوند با دستور قضایی ملک شناسایی‌شده واقع در مناطق مختلف شهر از جمله دوآبه، دوخواهران، کوچه شهید ناصری، انتهای گلشن، کوی پاسداران و ... کوی کشاورز رفع خطر شده است.

شهردار نهاوند، تأکید کرد: از تمامی مالکان دارای ملک خطرزا می‌خواهیم که نسبت به رفع خطر ملک خود اقدام کنند، در غیر این‌صورت شهرداری نسبت به رفع خطر املاک اقدام می‌کند و برابر تبصره بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها هزینه انجام‌شده به‌اضافه ۱۵ درصد از مالک گرفته خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به ساخت پروژه‌های زیرساختی در این شهر، گفت: پروژه‌های عمرانی خدماتی از جمله بام نهاوند، چهارباغ، ساماندهی مسیل، پیاده‌راه سعدی، پیاده‌روسازی و تعویض کفپوش در خیابان اصلی، ساخت راه دسترسی در شهرک امیرکبیر، آسفالت و ... درحال اجرا است که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد توسعه عمرانی در این شهر خواهیم بود.

حسین‌پور همچنین از نظارت و بازدید مستمر و روزانه به‌منظور اجرایی شدن پروژه‌ها به‌نحو احسن خبر داد و خاطرنشان کرد: با حمایت شهروندان وضعیت نامناسب اقتصادی شهرداری‌ها، بالا بودن قیمت اجرایی برخی پروژه‌ها مانعی بر اجرا نشدن آنها نیست، با قوت و سرعت درحال اجرای این پروژه‌ها هستیم.

وی همچنین از ادامه طرح پاکسازی و نظافت و همچنین زیباسازی و رنگ‌آمیزی، اجرای ترمیم، زیرسازی و آسفالت در محل بیمارستان علیمرادیان و کوی سرباز و همچنین ادامه اجرای سنگفرش در معابر خیابان ابوذر توسط شهرداری نهاوند خبر داد.

حسین‌پور تصریح کرد: شهرداری نهاوند از ابتدای سال 99 تا پایان هفته سوم آبان‌ماه سالجاری مقدار 7 هزار و 700 تن آسفالت در معابر شهری پخش کرده که با محاسبات انجام‌شده حدوداً 65 هزار مترمربع آسفالت به‌صورت لکه‌گیری انجام شده است.

وی افزود: تازمانی که شرایط جوی مساعد باشد آسفالت توسط کارخانه شهرداری و پس از آن در روزهای آفتابی زمستان هم به‌صورت آسفالت سرد یا دستی لکه‌گیری‌های جزئی توسط نیروهای واحد عمران صورت می‌پذیرد.

حسین‌پور همچنین گفت: از ابتدای سال و از آغاز فعالیت تاکنون هزار و ۵۰۰ نصب تابلو در مناطق مختلف شهر از جمله گل‌زرد، دستغیب، پای قلعه و دوخواهران انجام و در گلشن، کوی حاجیان، بخشی از شهرک شهید حیدری هم درحال اجرا است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز