عضویت در کتابخانه‌های عمومی همدان رایگان شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۷:۳۲:۰۷
کد خبر: ۱۰۹۰۰۵۰
عضویت در کتابخانه‌های عمومی همدان رایگان شد
عاطفه زارعی گفت: به مناسبت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار برای دومین بار امکان عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی این استان فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، عاطفه زارعی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکهعضویت رایگان از طریق ثبت نام در سامانه samanpl.ir فراهم شد افزود: به دلیل استقبال و درخواست‌های رسیده، نهاد کتابخانه‌های عمومی تصمیم گرفت روز دیگری از هفته کتاب را نیز برای عضویت رایگان در نظر بگیرد که در نتیجه ۲۹ آبان ماه برای عضویت رایگان مرحله دوم در نظر گرفته شد.

وی اظهار داشت: به همین منظور متقاضیان می‌توانند کد ملی خود را به شماره ۵۰۰۰۲۹۲۹ ارسال کنند. 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با بیان اینکه خدمات کتابخانه‌های عمومی در ایام شیوع بیماری کرونا در فضای مجازی ادامه دارد، ادامه داد: اعضای کتابخانه‌های عمومی می‌توانند به پایگاه اطلاعاتی نورمگز دسترسی پیدا کنند.

زارعی خاطرنشان کرد: همچنین به زودی امکان استفاده اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی استان همدان، از اپلیکیشن طاقچه برای دریافت کتاب الکترونیک فراهم می‌شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر درخواست رزرو کتاب، تمدید و امانت کتاب به صورت غیر حضوری امکان پذیر است و اعضای کتابخانه‌ مرکزی می‌توانند از این شرایط استفاده کنند، حتی افرادی که هنوز عضو نشدند نیز می‌توانند پس از عضویت، کتاب امانت بگیرند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با بیان اینکه استفاده از خدمات غیر حضوری به ۲ شیوه ممکن است یادآور شد: افراد می‌توانند با مراجعه به http://www.samanpl.ir/ بخش جستجو و انتخاب کتابخانه مرکزی همدان درخواست خود را برای رزرو کتاب ثبت کنند و منتظر تماس کتابدار باشند تا از چگونگی دریافت کتاب خود اطلاع یابند.

وی ادامه داد: همچنین افراد می‌توانند با شماره ۳۲۶۷۲۰۱۸ داخلی ۲۶۶ تماس گرفته و درخواست خود را ارائه دهند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان اظهار داشت: برای دریافت مقاله نیز با مراجعه به وبلاگ کتابخانه مرکزی به آدرس http://centrallib.blog.ir/ درخواست و ایمیل خود را ثبت کنند تا مقاله برای آنها ارسال شود.

امسال نیز همزمان با بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار دانایی؛ مانایی این رویداد بزرگ فرهنگی از شنبه ۲۴ آبان تا۳۰ آبان ماه جاری در سراسر کشور و بیشتر با محوریت فضای مجازی بواسطه شیوع ویروس کرونا در حال برگزاری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز