رئیس شورای شهر همدان:

رشد و ارتقای سطح رفتار شهروندی مهم ترین هدف برگزاری جشنواره شهروند برگزیده در همدان است

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۰:۳۵:۰۴
کد خبر: ۱۰۹۸۴۱۳
رشد و ارتقای سطح رفتار شهروندی مهم ترین هدف برگزاری جشنواره شهروند برگزیده در همدان است
رئیس شورای شهر همدان، گفت: رشد و ارتقای سطح رفتار شهروندی مهم ترین هدف برگزاری جشنواره شهروند برگزیده در همدان است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سید مسعود عسگریان صبح شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جشنواره شهروند برگزیده با شعار «همدان؛ شهر برتر با شهروندان برتر» برگزار خواهد شد، گفت: ثبت نام شهروندان برای شرکت در سومین جشنواره شهروندان برگزیده با شکل‌گیری شورای سیاست‌گذاری، کمیته‌های علمی- داوری، اجرایی و اطلاع‌رسانی آغاز شده است.

وی جشنواره شهروند برگزیده را رویدادی فرهنگی و اجتماعی دانست و گفت: در این جشنواره افراد از طریق خوداظهاری به دبیرخانه معرفی می‌شوند.

عسگریان تشویق شهروندان به تلاش برای تقویت شاخص‌های فرهنگ شهروندی، جلب توجه شهروندان برای شاخص شدن در یک حوزه و برگزاری سالانه جشنواره برای رشد و ارتقای سطح رفتار شهروندی را از اهداف این جشنواره برشمرد.

وی شهروند خوب را فردی حساس نسبت به شهر و محل زندگی خود دانست و افزود: جشنواره شهروند برگزیده یک رویداد فرهنگی است که در دراز مدت مردم را نسبت به نحوه برگزاری این رویداد و اهداف ترسیم شده برای آن حساس می‌کند.

رئیس شورای شهر همدان افزود: جشنواره شهروندان برگزیده باید الگو سازی داشته و مردم را نسبت به مؤلفه‌ها و شاخصه‌های یک شهروند آشنا کند ضمن اینکه هدف اساسی این جشنواره شناساندن وظایف شهروندی و شهروند مداری است که باید این مولفه‌ها در شاخص‌های انتخاب شهروند برگزیده پررنگ‌تر دیده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز