مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر خبر داد:

جذب ۲۷۰۰ کارمند برای حمایت از ایتام شهرستان ملایر

۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۹:۲۵:۵۷
کد خبر: ۱۱۰۳۹۶۲
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر از جذب ۲۷۰۰ کارمند برای حمایت از ایتام در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، تیمور کرمی‌مقدم صبح سه شنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: در حال حاضر بیش از هشت هزار حامی از ایتام این شهرستان حمایت می‌کنند که میانگین پرداختی نسبت به استان کم است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون نیکوکاران و حامیان ایتام در این شهرستان چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به صورت مستقیم به حساب افراد تحت حمایت خود واریز کردند که امیدواریم با جذب حامیان بیشتر این رقم به بیش از ۲ برابر برسد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر میانگین دریافتی هر یتیم را حدود ۷۰۰ هزار تومان عنوان کرد و ادامه داد: این در حالیست که این مبلغ در ملایر برای هر یتیم حدود ۳۵۰ هزار تومان است و حامیان می‌توانند با واریزی ماهیانه مستقیم و یا کسر از حقوق خود از ایتام حمایت کنند.

کرمی‌مقدم بیان کرد: تاکنون بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از کارمندان ملایر برای حمایت از ایتام این شهرستان جذب شده‌اند و با راه‌اندازی پویش ایران مهربان ۱۶ هزار حامی دیگر از کارمندان، اصناف و صنعت‌کاران باید به جمع این حامیان اضافه شود.

وی تاکید کرد: در پویش ایران مهربان نیاز به تبلیغات گسترده و حمایت رسانه‌ها داریم تا بتوانیم حامیان بیشتری را در بخش خصوصی و دولتی برای ایتام جذب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز