فرماندار نهاوند خبر داد:

تحقق ۹۰ درصدی تعهد اشتغال شهرستان نهاوند/ ۷ میلیارد تومان اعتبار تبصره ۱۶ نهاوند جذب نشده است

۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۵:۳۷:۴۴
کد خبر: ۱۱۰۴۳۹۵
تحقق ۹۰ درصدی تعهد اشتغال شهرستان نهاوند/ ۷ میلیارد تومان اعتبار تبصره ۱۶ نهاوند جذب نشده است
فرماندار نهاوند از تحقق 90 درصدی تعهد اشتغال شهرستان نهاوند خبر داد و گفت:

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مراد ناصری عصر سه شنبه در چهارمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و ستاد تسهیل طرح های شهرستان اظهار داشت: سهم اشتغال شهرستان نهاوند در سامانه رصد ۲ هزار و ۱۵۵ شغل تعهد داشته ایم که تا کنون ۱ هزار و ۵۷۹ نفر ثبت شده است.

وی افزود: این آمار نشان می دهد ۹۰ درصد سهم شهرستان در ایجاد اشتغال محقق شده است.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه از مجموع  ۱ هزار و ۹۱۷ اشتغال ثبت شده در سامانه رصد ۳۳۸ مورد مربوط به بخش مسکن می باشد، گفت: پرداخت اعتبارات تبصره ۱۶ قانون (اعتبار ویژه دستگاه‌های حمایتی) نیاز به پیگیری دبیرخانه کارگروه و بانکهای عامل دارد.

وی تصریح کرد : بهزیستی ، کمیته امداد و بانکها ظرف مدت ۱۵ روز فرصت دارند تا اعتبار باقی مانده تخصیص یافته را به متقاضیان پرداخت کنند.

ناصری تاکید کرد: اجازه تعطیلی اشتغال را در شرایط کرونا ندادیم و در شرایط فعلی اقتصادی و محدودیت های کرونایی، توانستیم سهمیه اشتغال شهرستان را محقق کنیم.

وی در ادامه افزود : کرونا به اندازه کافی اعتبارات کشور را بلعیده است دیگر نباید اجازه بدهیم حق و حقوق مردم به ویژه مددجویان شهرستان در این شرایط پایمان شود.

فرماندار نهاوند، تصریح کرد:  ۷ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ پرداخت نشده و ابلاغی به بانکها داریم که اگر جدیت به خرج ندهیم بازگشت خواهد خورد و باعث نارضایتی مردم می شود ، زیرا حمایت‌های مالی برای اشتغال و توانمندی مددجویان ضروری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز