فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همواره وحدت‌آفرین بوده و هست

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۲:۰۰:۲۴
کد خبر: ۱۱۰۸۴۱۱
سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همواره وحدت‌آفرین بوده و هست
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند، گفت:سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همواره وحدت‌آفرین بوده و هست.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ پاسدار علی مختاری در جلسه ستاد اولین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: بنا به اذعان غربی‌ها به شهادت رساندن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط استکبار جهانی اشتباهی بزرگ برای آن‌ها بود چراکه آن‌ها خیال می‌کردند با شهادت حاج قاسم محور مقاومت از فعالیت بازمی‌ایستد و می‌خوابد اما دیدیم که راه حاج قاسم را حاج قاسم‌های مکتب ایثار و شهادت تداوم داده‌اند.

وی بابیان اینکه با شهادت سردار سلیمانی بزرگ‌ترین انقلاب در سراسر دنیا شکل گرفت، گفت: امروز دنیا و جهان اسلام آرامش و آسایش خود را مدیون حاج قاسم سلیمانی می‌دانند چراکه مقابل تکفیری ایستاد که با دلارهای نفتی و حمایت‌های سیاسی و تسلیحاتی غربی در منطقه آتش‌افروزی می‌کردند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با تأکید بر اینکه همه ما باید به‌پاس این رشادت‌ها قدردان ایشان و همه شهدای گران‌قدر محور مقاومت باشیم، گفت: از همه ظرفیت‌های شهرستان برای برگزاری مراسم سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی استفاده خواهد شد .

وی گفت: دو مورد بسیار مهم فضاسازی مناسب در معابر و میادین شهر و روستا و همچنین تولید محتوای مناسب در فضای مجازی مرتبط با سالروز شهادت حاج قاسم بسیار مهم است که باید به نحو احسن انجام شود.

سرهنگ علی مختاری با تأکید بر اینکه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی همواره عامل وحدت بوده و هست، گفت: امروز سلیمانی‌ها و فخری زاده‌ها افتخار مردم ایران اسلامی هستند.

نظر شما