سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان:

۱۸ مبتلای جدید به کرونا در استان همدان شناسایی شدند

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۸:۳۰:۳۴
کد خبر: ۱۱۰۸۷۱۲
۱۸ مبتلای جدید به کرونا در استان همدان شناسایی شدند
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به اینکه 18 مبتلای جدید به کرونا در استان همدان طی 24 ساعت گذشته شناسایی شدند، گفت: مجموع مبتلایان و موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های استان به ۹ هزار و ۶۸۵ نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد طاهری عصر چهارشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان به کرونا استان همدان اظهار کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۷ مورد بوده که از این تعداد ۳۷مورد در بخش عادی و  ۱۳ نفر در بخش آی.سی.یو بستری شدند، همچنین حال ۳۳نفر نیز وخیم گزارش شده است.

وی با اشاره به شناسایی ۱۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان، گفت: مجموع مبتلایان و موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های استان به ۹ هزار و ۶۸۵ نفر رسیده است.

info corona news 10  3

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان ها نیز گفت: تاکنون تعداد بیماران کرونایی بستری در اسدآباد ۳۴۳، بهار ۵۵۴، تویسرکان ۵۹۵، رزن ۳۷۸، درگزین ۱۶۴، فامنین ۱۷۰ و کبودراهنگ ۶۰۵ نفر بوده است.

طاهری افزود: همچنین یک هزار و ۸۱۵ نفر در ملایر، یک هزار و ۸۵ در نهاوند و سه هزار و ۷۱۳ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شدند، همچنین ۲۶۳ نفر از بیماران بستری، افراد غیربومی و از خارج استان هستند.

نظر شما