امام جمعه نهاوند:

رسیدگی به امورات حوزه جوانان اولویت مدیران متولی استان همدان باشد

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۳:۴۰:۱۳
کد خبر: ۱۱۰۹۸۴۵
رسیدگی به امورات حوزه جوانان اولویت مدیران متولی استان همدان باشد
امام جمعه نهاوند، گفت:رسیدگی به امورات حوزه جوانان اولویت مدیران متولی استان همدان باشد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، معاون سازمان برنامه و بودجه استان همدان و جمعی از معاونین و کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان که با حضور علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان قهرمان خوشنام و افتخار کشور است.

وی گفت: یکی از موارد مهمی که باید امروز مورد توجه مسئولین باشد رسیدگی به امورات جوانان است.

امام جمعه نهاوند، خاطرنشان کرد: نهاوند ورزشکاران توانمندی همچون آقای سیفی دارد که باید برای شکوفایی آنها بیش از پیش تلاش کرد تا از شر توطئه های دشمن در امان بمانند.

و در پایان تصریح کرد: در حد بضاعت از مدیرکل ورزش و جوانان استان و برنامه های ایشان در شهرستان حمایت می کنیم.

ضرورت تبیین ابعاد شخصیتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

در ادامه این نشست حمید سیفی؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: بانی خیر شدن لیاقت میخواهد که خوشبختانه امام جمعه، نماینده و فرماندار و سایر مسئولین شهرستان نهاوند در کنار مردم از این مهم بهره‌مند هستند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: باید ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی را بررسی کنیم و بدانیم و بفهمیم چرا دنیا برای شهادت ایشان عزادار شد و به چه نحو توانستند بر دل‌های مردم نفوذ کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: سردار سلیمانی برای خوشایند کسی سخن نگفت و برای خداوند کار میکردند لذا باید از الگوی های فکری ایشان برای پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گام دوم انقلاب استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز باید برای خدا کار کرد تا از ملایمات و ناملایمات موجود خوشحال یا ناراحت نشویم، گفت: امیدواریم بتوانیم خدمت شایسته ای به استان و شهرستان داشته باشیم تا مدیون شهدا و جانبازان نباشیم.

نظر شما