مسئول مجمع خیرین قرآنی شهرستان نهاوند:

۴۴۲ فعال کادر درمان و مقابله با کرونا در نهاوند تقدیر شدند

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۴:۲۰:۳۸
کد خبر: ۱۱۱۰۵۰۷
۴۴۲ فعال کادر درمان و مقابله با کرونا در نهاوند تقدیر شدند
مسئول مجمع خیرین قرآنی شهرستان نهاوند، گفت: در ایام کرونا به منظور قدردانی از عوامل درمانی بیمارستانها از ۴۰۰ نفر کادر درمان، ۱۲ نفر کادر داروخانه و ۳۰ نفر از عوامل باغ بهشت با عنوان خادمان بیماران کرونایی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، ظهر یکشنبه با حضور جمعی از فعالان فرهنگی شهرستان نهاوند از ۱۵ نفر از خیرین قرآنی در محل فرمانداری این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم مسئول مجمع خیرین قرآنی شهرستان نهاوند گفت: مجمع خیرین قرآنی نهاوند از ابتدای تشکیل فعالیتهای خوبی را در راستای گسترش فرهنگ قرآن در سطح شهرستان برداشته است.

صفی‌الله خرم‌آبادی افزود: از سوی این مجمع سال گذشته ۱۰ دوره آموزشی قرآن در روستاهای بخش خزل این شهرستان برگزار شد و به شرکت‌کنندگان گواهینامه اعطا کردیم.

وی با بیان اینکه به واسطه فعالیت‌های انجام شده مجمع خیرین قرآنی نهاوند سال گذشته مقام اول استان را به دست آورد به برنامه‌های سال جاری مجمع اشاره کرد و افزود: امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است در هر بخش یک کلاس آموزش تخصصی برای افرادی که از سوی دهیاران معرفی می‌شوند برگزار شود.

مسئول مجمع خیرین قرآنی شهرستان نهاوند اضافه کرد: علاوه بر فعالیت‌های قرآنی، در ایام کرونا به منظور قدردانی از عوامل درمانی بیمارستانها از ۴۰۰ نفر کادر درمان، ۱۲ نفر کادر داروخانه و ۳۰ نفر از عوامل باغ بهشت با عنوان خادمان بیماران کرونایی تجلیل به عمل آمد.

وی از برگزاری کلاس‌های مختلف قرآن برای جوانان و نوجوانان خبر داد و افزود: در نیمه اول سال جاری چندین جشنواره قرآنی با عنوان صافات ۱ و ۲ و همچنین کارگاه‌های آموزشی با حضور چهار قاری بین‌المللی و هشت قاری کشوری برگزار شده است.

نظر شما