مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

تحصیل و اشتغال ورزشکاران مورد توجه روسای هیئت‌های ورزشی استان باشد

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۹:۱۹:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۰۸۲۹
تحصیل و اشتغال ورزشکاران مورد توجه روسای هیئت‌های ورزشی استان باشد
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت:تحصیل و اشتغال ورزشکاران موردتوجه روسای هیئت‌های ورزشی استان باشد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در جلسه کارگروه ورزشی هیئت‌ها که با حضور تنی چند از روسای هیئت‌های ورزشی برگزار شد، اظهار کرد: هیئت‌های ورزشی بازوان اجرایی اداره کل ورزش و جوانان هستند.

وی با تأکید بر اینکه هیئت‌ها باید به‌صورت چندوجهی عمل کنند، گفت: امروز با توجه به شرایط اقتصادی کشور باید به فکر ایجاد یک درآمد پایدار برای هیئت ورزشی و یا ورزش استان باشیم تا شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: تأکید می‌کنم امروز اعتبار کافی در اداره کل ورزش و جوانان وجود دارد اما هیئت‌ها برای جذب آن باید برنامه محور باشند.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه نهاوند، گفت: متأسفانه یکی از مواردی که در ورزش مغفول می‌ماند بحث تحصیل ورزشکاران و قهرمانان است که روسای هیئت‌های ورزشی باید این مهم توجه داشته باشند.

سیفی افزود: در این زمینه دانشگاه ملی نهاوند آمادگی پذیرش قهرمانان و بانوان ورزشکار استان همدان را با شرایط ویژه را دارد لذا انتظار داریم قهرمانان ما از این فرصت ایجادشده بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به دیدارهای صورت گرفته و ارتباطات موجود، گفت: زی چند ماه اخیر 70 درصد بودجه ورزش و جوانان استان همدان را اضافه کردیم و مبلغی نیز برای هیئت‌های ورزشی استان جذب کرده‌ایم تا بتوانیم برنامه‌ها را به‌درستی و هدفمند ادامه دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان حقوق ورزشی را دیگر بحث موردتوجه هیئت‌های ورزشی استان عنوان کرد و گفت: در این زمینه باید توجه بسیار زیادی شود تا در صورت بروز هرگونه حادثه توان پاسخگویی داشته باشیم.

وی در پایان بابیان اینکه همدان چشم‌وچراغ ورزش کشور است، گفت: امروز گوشه به گوشه استان همدان استعدادهای نهفته ورزشی وجود دارد که باید برای آینده ورزش استان به دنبال شکوفایی ایشان باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز