مدیر حوزه علمیه همدان:

ایستادگی رهبری در مقابل فتنه‌گران و روشنگری‌های ایشان فتنه پیچیده سال ۸۸ را خاموش کرد

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۰:۰۴:۱۴
کد خبر: ۱۱۱۰۸۷۲
ایستادگی رهبری در مقابل فتنه‌گران و روشنگری‌های ایشان فتنه پیچیده سال ۸۸ را خاموش کرد
مدیر حوزه علمیه همدان، گفت: ایستادگی رهبری در مقابل فتنه‌گران و روشنگری‌های ایشان فتنه پیچیده سال ۸۸ را خاموش کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، آیت‌الله سیدمصطفی موسوی‌اصفهانی با اشاره به حماسه نهم دی سال ۸۸ اظهار کرد: در این روز مردم با بصیرت ایران اسلامی به دعوت مقام معظم رهبری لبیک گفتند و اجازه ندادند فتنه‌گران با تهمت به نظام جمهورس اسلامی راه به جایی ببرند.

وی گفت: مقام معظم رهبری در خصوص اعتراض برخی به انتخابات ریاست جمهوری آن سال فرمودند که اگر تخلفی صورت گرفته طبق قانون باید بررسی شود و این مسئله که مردم را به خیابان دعوت کنند و در مقابل هم قرار دهند خلاف قانون و شرع است.

مدیر حوزه علمیه همدان با بیان اینکه باید خدای متعال را برای وجود رهبر فرزانه انقلاب شاکر باشیم افزود: ایستادگی رهبری در مقابل فتنه‌گران و روشنگری‌های ایشان فتنه پیچیده سال ۸۸ را خاموش کرد، مردم نیز به پیروی از ایشان حماسه ۹ دی را آفریدند و اتفاقات و حرکت‌های غیرقانونی را محکوم کردند.

وی حماسه ۹ دی را محصول بصیرت مردم، ولایتمداری و توکل به خدا دانست و اظهار کرد: تمام عناصر داخلی و خارجی استکبار در فتنه ۸۸ برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی کردند که حماسه مردمی ۹ دی تیر خلاص را به این جریان وارد کرد.

موسوی اصفهانی با بیان اینکه امیدواریم مردم در انتخابات آینده ریاست جمهوری هم با حضور پرشور در انتخابات و گزینش فرد اصلح زمینه حل مشکلات این چند ساله را مهیا کنند گفت: مردم باید رئیس جمهوری را انتخاب کنند که در پیروی از ولی فقیه، حل مشکلات اقتصادی، تورم و مسائل بین المللی و... توانمند باشد.

وی با بیان اینکه مردم ما ۴۰ سال در مقابل زورگویی‌های دشمنان استقامت کردند و در این مسیر با لطف خدا به پیروزی رسیدند افزود: البته در جریان استکبارستیزی مشکلاتی وجود دارد و حتی زمان پیامبر(ص) هم وجود داشت و در جنگ احد، خندق و خیبر پیش آمد.

مدیر حوزه علمیه همدان با بیان اینکه امیدواریم خداوند متعال به امت ایران، رهبر عظیم الشان و انقلاب اسلامی تا ظهور امام زمان (عج) کمک کند که البته همواره کمک باری تعالی وجود داشته است گفت: برخی در گوشه و کنار نغمه‌ خلاف انقلاب سر می‌دهند اما انقلاب خوشبختانه ۴۰ سال پیش رفته و از این پس هم پیش خواهد رفت.

وی اظهار کرد: این جریان می‌خواهد افکار برخی را تحت تاثیر  قرار دهند که باید در این زمینه به آنها گفت «ای مگس حضرت سیمرغ نه جولانگه توست/ عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری».

نظر شما