رئیس هیأت فوتبال نهاوند:

دیدار دوستانه تیم یاران رسانه ملی و پاسارگاد نوین نهاوند جمعه برگزار می شود

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۷:۱۰
کد خبر: ۱۱۱۱۳۲۲
دیدار دوستانه تیم یاران رسانه ملی و پاسارگاد نوین نهاوند جمعه برگزار می شود
رئیس هیأت فوتبال نهاوند، گفت: دیدار دوستانه تیم یاران رسانه ملی و پاسارگاد نوین نهاوند جمعه به میزبانی مجموعه ورزشی علیمرادیان در نهاوند برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، نشست مشترک رئیس هیئت فوتبال نهاوند، مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی علیمرادیان و مدیر باشگاه پاسارگاد نوین با اصحاب رسانه به مناسبت برگزاری دیدار دوستانه تیم یاران رسانه ملی و پاسارگاد نوین نهاوند در دفتر مجموعه ورزشی علیمرادیان برگزار شد.

شهریار شمس در این نشست، گفت: این بازی دوستانه فوتبال به مناسبت فرارسیدن اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی ، اربعین شهیدفخری زاده و گرامیداشت سردار حاج میرزا محمد سلگی بین دو تیم تیم یاران رسانه ملی و پاسارگاد نوین نهاوند روز جمعه ۱۲دیماه ساعت ۱۴ در مجموعه علیمرادیان برگزار می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: پیش از آغاز این دیدار ورزشکاران دو تیم برای ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای نهاوند حضور خواهند یافت و با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه به مقام این شهدا ادای احترام می کنند.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان نهاوند، افزود: در این دیدار علاوه بر امیر حسین میثاقی ، سیانکی و پوریا خسروی ، میثاق معمارزاده تعداد دیگری از مجریان و خبرنگاران ورزشی مطرح کشور به مربیگری محسن بیاتی نیا به نهاوند سفر می کنند.

وی خاطر نشان کرد: در این مسابقه همچنین از لباس تیم پاسارگاد نوین نهاوند در مسابقات لیگ برتر استان در فصل جدید رونمایی خواهد شد و از پیشکسوتان ایثارگر و شهدای فوتبال نهاوند هم تجلیل می شود

این مسابقه با همکاری هیئت فوتبال شهرستان، مجموعه فرهنگی ورزشی علیمرادیان و شرکت همراه تجارت نوین ویانا توسط باشگاه پاسارگاد نوین نهاوند برگزار می شود.

گفتنی است این بازی از طریق رسانه ملی (شبکه استانی همدان و شبکه شما ) به صورت زنده پخش شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز