سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان:

۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان همدان شناسایی شدند

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۷:۴۲:۱۷
کد خبر: ۱۱۱۱۳۳۵
۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان همدان شناسایی شدند
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، گفت:۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان همدان شناسایی شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد طاهری با تشریح آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان همدان، افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲۹ مورد بوده که از این تعداد ۴۸ مورد در بخش عادی و  ۱۰ نفر در بخش آی.سی.یو بستری شدند، ضمن آنکه وضعیت جسمانی ۳۸ نفر از این تعداد وخیم گزارش شده است.

وی با اشاره به فوت ۴ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار داشت: شمار جانباختگان کرونایی استان همدان نیز از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون به یک هزار و ۴۰۵ نفر رسیده است.

info corona news10 8

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان های اسدآباد ۳۵۳، بهار ۵۵۹، تویسرکان ۶۰۰، رزن ۳۸۶، درگزین ۱۶۶، فامنین ۱۷۲ و کبودراهنگ ۶۱۳ نفر بوده است.

طاهری افزود: همچنین یک هزار و ۸۳۰ نفر در ملایر، یک هزار و ۹۲در نهاوند و سه هزار و ۷۲۴ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند که ۲۶۵ نفر از بیماران بستری، افراد غیربومی و از خارج استان هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز