مدیرکل زندان‌های استان همدان:

۸۱۹۸ سبد کالا به خانواده‌‌های زندانیان نیازمند در همدان اهدا شد

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۹:۳۰:۳۹
کد خبر: ۱۱۱۱۳۷۸
۸۱۹۸ سبد کالا به خانواده‌‌های زندانیان نیازمند در همدان اهدا شد
مدیرکل زندان‌های استان همدان گفت: طی ۶ مرحله توزیع سبد کالا به خانواده‌ زندانیان نیازمند در استان همدان، ۸ هزار و ۱۹۸ سبد اهدا شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، رضا زلفعلی‌نژاد ظهر امروز در حاشیه مراسم توزیع سبد کالا به خانواده‌های نیازمند زندانیان اظهار کرد: در آستانه سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی انجمن حمایت از زندانیان استان به همراه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بسیج توزیع ششمین مرحله سبد کالا را در دستور کار دارند.

وی با بیان اینکه در این مرحله ۳۵۰ بسته حمایتی به ارزش هر بسته ۴۵۰ هزار تومان تدارک دیده شده است گفت: تا پایان سال دو مرحله دیگر از کمک‌های مومنانه طی ایام دهه فجر و عید نوروز به دست خانواده‌های نیازمند زندانیان می‌رسد.

مدیرکل زندان‌های استان همدان بیان کرد: از ابتدای سال به همت انجمن‌ حمایت از زندانیان، بسیج، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و حمایت مجموعه‌های مردم‌نهاد ۸ هزار و ۱۹۸ سبد کالا در بین خانواده‌های نیازمند زندانیان شناسایی شده توزیع شده است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان همدان نیز با بیان اینکه با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام در قالب بسته‌های کمک‌های مومنانه ۳۵۰ بسته حمایتی آماده توزیع است گفت: این سبد کالا هفت قلم مواد غذایی شامل مرغ، گوشت قرمز، رب گوجه‌فرنگی، ماکارانی، برنج، روغن و عدس است که امیدواریم بخشی از نیازهای آنها را برآورده کند

عبدالملکی با اشاره به اینکه این بسته‌ها در مجموع ۹۴۰ میلیون تومان ارزش ریالی داشت که طی دو مرحله دیگر هم اجرایی خواهد شد اظهار کرد: خانواده‌ها از قبل شناسایی و پرونده در این زمینه تشکیل شده است.

وی گفت: در هر مرحله ممکن است ریزش و پذیرش در تعداد مددجوها باشد ولی عموما جامعه هدف خانواده‌های نیازمند زندانیان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز