حاجی‌بابایی:

۹ دی تبلور و تجلی بصیرت عمومی برای دفاع از ولایت بود

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۸:۳۴:۲۱
کد خبر: ۱۱۱۲۱۱۷
۹ دی تبلور و تجلی بصیرت عمومی برای دفاع از ولایت بود
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ۹ دی را تبلور و تجلی بصیرت عمومی برای دفاع از ولایت برشمرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که به همت ستاد تبلیغات اسلامی استان اصفهان و از طریق بستر آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: ۹ دی تبلور و تجلی بصیرت عمومی برای دفاع از ولایت بود. ۹ دی در قامت بصیرت الهی ظهور پیدا کرد و عمارها، سلمان‌ها و مالک‌ها در نقاط مختلف کشور به پا خاستند.

وی با توجه به سخنان مقام معظم رهبری افزود: ایشان شرط تقوا را بصیرت می‌دانند. بصیرت یعنی اینکه در چه زمانی چه سخنی گفته شود و چه سخنی گفته نشود. کجا حرکت کرد و کجا ایستاد. فرق سلمان، ابوذر، مالک اشتر و حبیب بن مظاهر با دیگران در همین است که اینها بصیرت داشتند.

نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم در ۹ دی حرکتی را انجام دادند که انقلاب را بیمه کردند. ۹ دی در مسیر عاشورا است. هر ۳۶۵ روز سال، هر ساعت، دقیقه و هر ثانیه ۹ دی بوده، کما اینکه هر روز، ساعت، دقیقه و هر ثانیه یک عاشوراست.

حاجی‌بابایی گفت: امروز در آمریکا مشاهده می‌کنیم که ترامپ به نتایج انتخابات معترض است؛ اما اعلام کرده ریاست جمهوری را تحویل می‌دهد تا آمریکا دچار مشکل نشود. ترامپ درباره آمریکا احساس مسئولیت می‌کند. در ایران در سال ۱۳۸۸، ۴۰ میلیون نفر رأی دادند و آن عظمت شکل گرفت. در آن مقطع می‌شد مشکلات اقتصادی را برطرف کرد و دنیا در برابر ما تسلیم شده بود؛ اما آن قله بلند پیروزی را تبدیل به زخم برای جمهوری اسلامی کردند.

وی عنوان کرد: قرآن، ایستادگی مردم و رهبری بی‌نظیر، هر آنچه پیروزی و موفقیت داشتیم متعلق به اینها بوده و همه مشکلات و شکست‌ها مربوط به مدعیانی است که ادعای انقلابی‌گری دارند و با کم‌کاری و تفکر لیبرالیسم ضعف ایجاد کردند. امروز خون شهدا، پدران، مادران و فرزندان شهدا گروگان تفکر اقتصادی لیبرالیستی بوده که برخی‌ها ایجاد کرده‌اند.

 نماینده مردم همدان مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروز هم به فضل الهی از مشکلات عبور خواهیم کرد. ملت شکوفایی لازم را به دست خواهد آورد. اقتصاد کشور اقتصاد قدرتمندی است. تحریم‌ها، برداشت نکردن صحیح از امکانات کشور، تدبیر لازم نداشتن، کم کار کردن و محکم کار نکردن، اینها مشکلاتی بوده که باید آن را خارج از جنجال‌ها از میان برداریم. اقتصاد نیاز به یک ۹ دی و بصیرت دارد.

حاجی‌بابایی مطرح کرد: امروز جمهوری اسلامی نیاز به انسان‌هایی از جنس رهبر معظم انقلاب دارد. انسان‌هایی که با هر تفکری در چارچوب جمهوری اسلامی؛ اما سالم و درستکار وارد عرصه شوند و میدان‌دار باشند. کسانی که مسئولیت بگیرند و شب و روز کار کنند.

وی ادامه داد: ویژگی بارز شهید حاج قاسم سلیمانی این بود که هر آنچه داشت برای نظام داد؛ اما از نظام برای خودش خرج نکرد و دیدیم که خداوند به او چه عزتی داد. این کشور به سلیمانی‌ها و شهبازی‌ها نیاز دارد. کسانی که خالصانه برای نظام کار کنند و توقعی از نظام نداشته باشند. وقتی‌که آدم مخلصانه و برای رضای خدا کار کند خداوند به او پاداش و عوض می‌دهد و این را در تشییع باشکوه شهید حاج قاسم سلیمانی مشاهده کردیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی خطاب به شهدا بیان کرد: پای خونتان، پای این انقلاب و پای رهبرمان تا آخرین قطره خون ایستاده‌ایم و دفاع می‌کنیم و از خدا می‌خواهیم که مانند شما شهادت را نصیبمان کند. برای حزبمان و گروهمان و وابستگانمان کار نمی‌کنیم؛ بلکه برای نظام، انقلاب و رهبری کار می‌کنیم؛ چراکه ایشان نیز برای خدا کار می‌کنند.

حاجی‌بابایی درباره شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) توضیح داد: مهم‌ترین ویژگی حضرت زهرا(س) دفاع از ولایت بود. ایشان نخستین  شهیده ولایت است و با اینکه خودشان معصوم بودند؛ اما هر آنچه داشتند در طبق اخلاص قرار داده تا از ولایت دفاع کنند.

وی تبیین کرد: دفاع زهرای مرضیه از ولایت در واقع دفاع از رسالت پیامبر و دفاع از خدا بود. ایشان با همه ویژگی‌های بارزی که داشتند به‌عنوان سرباز ولایت صحابی رسول خدا را درباره ولایت امیرالمؤمنین(ع) تذکر می‌دادند. ایشان به کسانی تذکر می‌داد که برای اسلام شمشیر زده بود و عمری را در محضر رسول خدا بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز