مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان همدان خبر داد:

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان ورزش زورخانه‌ای و زندان‌های همدان

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۸:۴۵:۰۹
کد خبر: ۱۱۱۲۱۲۵
انعقاد تفاهم نامه همکاری میان ورزش زورخانه‌ای و زندان‌های همدان
مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان همدان از انعقاد دو تفاهم نامه همکاری مشترک بین اداره کل زندان‌های استان و هیئت‌های ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای و بدنسازی استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، رضا ذوالفعلی نژاد، مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان همدان با اشاره به اینکه ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای امام علی (ع) مقتدای پهلوانان و ورزشکاران است گفت: نام دیگر زورخانه ذکر خانه است،  چون با نام و یاد خدا شروع و برای پیروی از ولایت با ذکر اهل بیت (ع) ادامه پیدا می‌کند و در انتها با نام حضرت مهدی (عج) به پایان می‌رسد.

او در ادامه گفت: این تفاهم نامه در جهت گسترش رشته ملی، مذهبی زورخانه‌ای و تقویت بعد جسمی و روحی زندانیان بسته شد.

ذوالفعلی بیان کرد: هدف سازمان زندان‌ها تنها نگهداری زندانیان نیست و اصلاح و تربیت آن‌ها و بازگشت سعادتمندانه به جامعه مامورت مهم سازمان است.

مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان همدان گفت: ورزش از صدر اسلام مورد سفارش  بوده و به عنوان یک امر اساسی در زندگی بشری نقش مهمی دارد.

ذوالفعلی با تاکید بر نقش ورزش در اصلاح و تربیت مددجویان افزود: هر زندانی عضوی از این جامعه است که ورزش کردن موجب تخلیه روحی و روانی، اصلاح و تربیت  و زمینه سازی برای بازگشت آنان به یک زندگی سالم می‌شود.

او یاد آور شد: ورزش  همچنین نقش بسیار مهم و عمده‌ای در پیشگیری  ازوقوع جرم و بزهکاری‌ها و کاهش رفتار‌های پر خطر در جامعه دارد.

مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان همدان با بیان اینکه  برای جلوگیری از فقر حرکتی مددجویان در زندان‌های می‌توانیم بهترین آموزش‌ها را در بستر ورزش  به زندانیان ارائه دهیم  تصریح کرد: انجام ورزش در زندان‌ها با تأثیرات مثبت بجا مانده از آن بر جسم و روان مددجویان، در سلامت افراد و بالطبع در سالم سازی محیط زندان نیز نقش آفرین است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز