نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

اختصاص ۹۰ میلیارد تومان به پروژه قطار همدان-ملایر

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۱:۰۰:۲۰
کد خبر: ۱۱۱۲۹۶۶
اختصاص ۹۰ میلیارد تومان به پروژه قطار همدان-ملایر
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۹۰ میلیارد تومان به پروژه قطار همدان-ملایر خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمیدرضا حاج بابائی نماینده مردم همدان و فامنین و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی یک قهرمان ملی برای همه ملتهای آزاده جهان است و سفر ماندگار سردار سلیمانی به استان همدان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و به آن پرداخته شود، این سفر یکی از کم نظیرترین سفرهای سردار است.

وی گفت: در بودجه کشور استان های محروم از اعتبار بیشتری برخوردار هستند و رتبه بندی استان ها در بودجه کشور بر اساس وضعیت فعلی و میزان محرومیت است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، افزود: افزایش بودجه استان همدان در سالهای اخیر بی سابقه بوده است و مدیران استان بصورت شبانه روزی در جهت توسعه استان تلاش می کنند.

وی گفت: برای پروژه هایی چون قطار شهری همدان و قطار همدان و ملایر بیش از یکصد جلسه برگزار شد و ۹۰ میلیارد برای پروژه قطار همدان ملایر اختصاص داده شد که با سختی های زیاد حاصل شده است.

حاجی بابایی گفت: با پیگیری های شبانه روزی خوراک پتروشیمی را با همکاری وزارت نفت فراهم کردیم و نتیجه آن افتتاح پتروشیمی هگمتانه بعد از ۱۸ سال بوده است.

وی تصریح کرد: در استان همدان صدها پروژه از پتروشیمی تا واحدهای صنعتی، گاوداری و مرغداری در حال اجراست که یک تحول بزرگی در این حوزه است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، گفت: اجرای طرح جامع شهری همدان در کنار طرح قطار شهری همدان یک اقدام بی سابقه در جهت توسعه کلان شهر همدان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز