رئیس اداره مخابرات نهاوند خبر داد:

افزایش ۷۰۰۰ آی.پی اینترنت تلفن ثابت در شهرستان نهاوند

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۸:۴۳:۰۴
کد خبر: ۱۱۱۴۱۴۵
افزایش ۷۰۰۰  آی.پی اینترنت تلفن ثابت در شهرستان نهاوند
رئیس اداره مخابرات نهاوند از افزایش ۷۰۰۰ آی.پی اینترنت تلفن ثابت در شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمدرضا صالحی با اعلام این خبر، گفت: با توجه به افزایش کاربر همزمان اینترنت تلفن ثابت و محدودیت کشوری و به طبع استانی ip در ابتدای سال جاری با مشکلاتی مواجه بودیم که به ناچار مشترکینی که برای مدت مشخص در ارتباط اینترنتی خود فعالیت و تبادل دیتا نداشتند کاذب تشخیص داده و ip اختصاصی از آنها گرفته و به کاربر دیگری داده می شد و این امر سبب ایجاد قطع و وصل متناوب برای کاربران می شد که با اخذ مجوز و خرید تعداد ۵۰۰۰ ip در آن مقطع زمانی، ظرفیت ip استان افزایش محسوسی داشت و مشکل مذکور مرتفع گردید.

وی ادامه داد:: با توجه به آغاز سال تحصیلی و برگزاری اینترنتی کلیه مقاطع آموزشی و انتقال خدمات کلیه اصناف و ادارات و... بر بستر اینترنت این نیاز و کمبود ip مجددا مشهود گردید و مجموعه مخابرات را بر آن داشت که جهت اخذ مجوز کشوری و خرید و افزایش سهمیه استان تلاش مجددی صورت دهد.

رئیس اداره مخابرات شهرستان نهاوند، افزود: با بثمر رسیدن این تلاش ها در اواسط آذر ماه سال جاری با افزایش قابل توجه ، بیش از ۷ هزار ip دیگر به ظرفیت قبلی موافقت گردید که با این جهش و همچنین بکارگیری ip اختصاصی جهت مراکز خدمات عمومی؛خوشبختانه در سطح شهرستان و سایر نقاط استان دارای ظرفیت مازاد بوده و دیگر شاهد کمبود ip و قطع ارتباط مشترکین نیستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز