مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

پیگیر توسعه و تجهیز زیرساخت‌های ورزش و جوانان استان همدان هستیم

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۹:۱۷
کد خبر: ۱۱۱۴۲۱۲
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به دیدار با مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، گفت: پیگیر توسعه و تجهیز زیرساخت‌های ورزش و جوانان استان همدان هستیم.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به همراه علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزش و جوانان استان همدان با تقی زاده معاون پارلمانی و امور استان‌ها، حسن کریمی مدیرکل رابط بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان و مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور دیدار کردند.

وی در این خصوص، اظهار کرد: خوشبختانه طی دیدارهایی که امروز انجام شد ضمن ارائه گزارش عملکرد سه‌ماهه به معاون محترم وزیر ورزش و جوانان در خصوص اقدامات صورت گرفته در استان همدان، مسائل و موانع پیش مطرح و راهکارها و دستورات لازم جهت مرتفع شدن آن‌ها صادر شد.

وی گفت: در ادامه نیز به همراه معاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی با حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور دیداری صمیمی صورت گرفت و موارد مربوط به توسعه و تجهیز پروژه‌های ورزشی استان همدان مطرح و مقرر شد پس از انجام روال اداری اقدامات لازم هرچه سریع‌تر انجام شود.

سیفی تصریح کرد: در ادامه نیز دومین دیدار طی چند ماه اخیر با فرشید طهماسبی مدیرکل روابط بین‌الملل وزارت ورزش انجام شد و مقرر شد اقدامات لازم جهت معرفی ظرفیت‌های ورزش و جوانان استان همدان با استفاده از زیرساخت ایجادشده در بستر اینترنت به کشورهای مختلف اقدام شود.

وی در پایان تصریح کرد: برای توسعه و رونق ورزش استان همه آنچه در توان است با استفاده از ارتباطات موجود بکار گرفته‌شده تا بتوانیم در راستای خدمت به ورزش و ورزشکاران استان همدان اقدام و ادای دین کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به افتتاح چندین پروژه ورزشی هم‌زمان با دهه مبارکه فجر در استان همدان، گفت: با افتتاح پروژه های در نظر گرفته‌شده تا پایان سال جاری ضمن اضافه شدن به سرانه ورزشی استان همدان به عدالت توزیع امکانات و زیرساخت‌ها برابر استاندارهای ملی و جهانی نزدیک تر خواهیم شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز