سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی همدان:

۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ طی شبانه روز گذشته در استان همدان شناسایی شدند

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۷:۱۸:۴۴
کد خبر: ۱۱۱۴۶۷۰
۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ طی شبانه روز گذشته در استان همدان شناسایی شدند
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت که با شناسایی ۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های این استان به ۹ هزار و ۸۳۶ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد طاهری با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان همدان، گفت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته  ۲۰۰ مورد بوده که از این تعداد ۲۱ نفر در بخش عادی و هفت بیمار نیز در بخش آی.سی.یو بستری شدند، ضمن آنکه وضعیت جسمی ۳۱ نفر از این تعداد وخیم گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، اظهار داشت: با فوت یک نفر دیگر از بیماران قطعی مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جانباختگان کرونایی در استان به یک هزار و ۴۱۹ نفر رسید.

info corona news 1014

وی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان های اسدآباد ۳۵۸، بهار ۵۶۰، تویسرکان۶۰۴، رزن ۳۹۱، درگزین ۱۷۲، فامنین ۱۷۲ و کبودراهنگ ۶۲۱ نفر بوده است.

طاهری افزود: همچنین یک هزار و ۸۴۰ نفر در ملایر، یک هزار و ۹۷در نهاوند و سه هزار و ۷۵۳ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند که ۲۶۸ نفر از بیماران بستری، افراد غیربومی و از خارج استان هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز