مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

خیرین ازدواج استان همدان ایجاد اشتغال را اولویت قرار دهند

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۰:۲۹:۵۴
کد خبر: ۱۱۱۵۱۰۵
خیرین ازدواج استان همدان ایجاد اشتغال را اولویت قرار دهند
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، تأکید کرد: خیرین ازدواج استان همدان ایجاد اشتغال را اولویت قرار دهند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ظهر دوشنبه در جمع اعضای مجمع خیرین ازدواج همدان بابیان اینکه داشتن دغدغه امورات مردم خصوصاً جوانان برای جلوگیری از افتادن به دام آسیب‌ها و بلایای اجتماعی یک موهبت الهی است که شامل هرکسی نمی‌شود، گفت: مجمع خیرین ازدواج همدان در کنار سایر مجامع خیری یکی از مجامع خوب استان در راستای توجه به مقوله ازدواج هستند.

وی با تأکید بر اینکه باید با امید به آینده برای یکدیگر امیدآفرین باشیم، ادامه داد: یکی از مواردی که در حوزه جوانان باید توجه ویژه به آن صورت گیرد پرهیز از اقدامات سلیقه‌ای و استفاده هرچه بیشتر از تجارب و آگاهی متخصصین این حوزه است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه برای روی ریل افتادن فعالیت مجمع همچون گذشته هر دو هفته یک‌بار جلسات برگزار شود، گفت: نبود ساختار مشخص موجب فساد و روزمرگی می‌شود لذا باید ضمن تعریف چهارچوب‌های استاندارد برنامه کار کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت نیز تعریف شود تا بتوانیم به آنچه در چشم‌انداز داریم دست‌یابیم.

وی تصریح کرد: روحیه مطالبه گری یکی از موارد بسیار مهم در مسائل مختلف است که در صورت اشاعه این فرهنگ در جامعه می‌تواند موجبات توسعه و پیشرفت همه‌جانبه جامعه را فراهم کند.

سیفی تصریح کرد: امروز تنها در بحث جوانان ازدواج آن‌ها نباید موردتوجه باشد چراکه لازمه ازدواج پایدار فراهم شدن معاش حداقلی است لذا از خیرین محترم درخواست داریم با همراهی مسئولین توسعه اشتغال را نیز در دستور کار قرار دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز