در جشنواره ایده‌های برتر کسب‌وکار ورزش و جوانان استان همدان؛

نرم‌افزار ورزشی «همدان اسپرت» پذیرفته شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۱:۱۰:۲۱
کد خبر: ۱۱۱۵۵۷۱
نرم‌افزار ورزشی «همدان اسپرت» پذیرفته شد
نرم‌افزار ورزشی «همدان اسپرت» در جشنواره ایده‌های برتر کسب‌وکار اداره کل ورزش و جوانان استان همدان پذیرفته شد.

مجید دیبا فر در گفتگو با خبرنگار برنا از همدان با اشاره به برگزاری جشنواره ایده‌های برتر کسب‌وکار توسط اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: نرم‌افزار طراحی و به جشنواره ارسال شد با تمامی موضوعات ورزشی همچون بیومکانیک ورزشی،آسیب‌شناسی ورزشی ،روان‌شناسی ورزشی ،تغذیه و پزشکی ورزشی مرتبط است.

وی افزود: در این نرم‌افزار بستری فراهم‌شده تا گروه‌های مرجع شامل اساتید دانشگاهی یا افرادی که زبده و باتجربه در علوم ورزشی اطلاعات و موضوع مرتبط با یک ورزش، فن و غیره را در قالب یک ویدئو برای کاربران در هر منطقه جغرافیایی به نمایش بگذارند.

دیبا فر ادامه داد: ازآنجاکه ویروس کرونا بسیاری از مشاغل در حوزه‌های مختلف همچون ورزش را تحت‌الشعاع قرارداد بر آن شدیم تا با ایجاد بستری در این نرم‌افزار ضمن تشویق مربیان و ورزشکاران برای حضور در این نرم‌افزار درآمدی نیز برای ایشان از محل دانلود و مشاهده ویدئو حاصل کنیم.

طراح نرم‌افزار همدان اسپرت، گفت: مراحل طراحی این اپلیکشین انجام‌شده است و مقررشده با استفاده ظرفیت  یک  سرمایه‌گذار بخش خصوصی  و حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان این نرم‌افزار به‌زودی مورداستفاده قرار بگیرد.

وی افزود: پیشنهاد می‌شود اداره کل ورزش و جوانان استان همدان شرایطی را فراهم کند تا همگان بتوانند در حوزه‌های مختلف ورزش ایده پردازی کنند تا در آینده دارای بانک ایده کاربردی درزمینهٔ ورزش استان باشیم.

دیبافر با اشاره به زحمات 13 ساله مرحوم  امیر فر نیا تکواندو کار همدانی، گفت:  به‌طور حتم با کسب این موفقیت روح مرحوم فر نیا که در این راه  بسیار زحمت کشیدند شاد خواهد شد و من نیز تنها کاری که می‌توانم انجام دهم  این است که این موفقیت را به روح او هدیه کنم.

شایان‌ذکر است این تکواندوکار همدان در 1386 موفق به کسب مقام برنز جشنواره آسیایی در کشور مالزی شده و تألیف کتاب تا المپیک راهی نیست و چندین مقاله ورزشی را در کارنامه خود دارا است.

نظر شما