سرپرست معاونت راهداری استان همدان:

ایمن سازی گردنه اسدآباد در دستور کار است

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۰:۴۱:۱۹
کد خبر: ۱۱۱۵۶۱۴
ایمن سازی گردنه اسدآباد در دستور کار است
سرپرست معاونت راهداری استان همدان با اشاره به جابه جایی روشنایی این محور از حاشیه به وسط جاده، گفت: ایمن سازی گردنه اسدآباد در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار برنا  از همدان، مسعود رستم با اشاره به اینکه گردنه اسدآباد کریدور مرکز به غرب کشور محسوب می شود؛ افزود: اجرای عملیات نصب حفاظ میانی(نیوجرسی) در محور همدان- کرمانشاه و گردنه اسدآباد در حال اجراست.

وی ادامه داد: طول گردنه اسدآباد ۱۴ کیلومتر است که بنا داریم همه این مسیر را از ابتدا تا انتها نیوجرسی نصب کنیم.

رستمی با اشاره به اینکه در حال حاضر مبلغ یک میلیارد تومان برای نصب این نیوجرسی‌ها اختصاص یافته است؛ گفت: این عملیات تا زمانی که شرایط جوی مساعد باشد، ادامه خواهد داشت..

وی بیان داشت: هم اکنون علاوه بر گردنه اسدآباد در محورهای نهاوند-کنگاور، همدان- کرمانشاه(حدفاصل میدان بهار تا پلیس راه)، و ویان- کبودآهنگ، عملیات نصب حفاظ میانی بتونی در حال انجام است.

سرپرست معاونت راهداری استان همدان یاداور شد: همچنین با توجه به فرسودگی سیستم روشنایی گردنه اسدآباد، همزمان با نصب حفاظ میانی، عملیات نوسازی روشنایی و انتقال آن به رفوژ وسط در این گردنه نیز در دست اقدام قرار دارد.

مسعود رستمی ابراز امیدواری کرد: با این امر هم بازدهی روشنایی بهتر و هم نوسازی انجام می شود.

وی تأکید کرد: با توجه به محیط کارگاهی مسیرهای ذکر شده رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند باید به علائم هشدار دهنده توجه کافی داشته باشند و با احتیاط و سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا از بروز هرگونه حادثه پیشگیری شود.

نظر شما