طی حکمی؛

«مهدی مرادی رفعت» سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان همدان شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۴:۱۶:۱۶
کد خبر: ۱۱۱۵۸۷۲
طی حکمی از طرف مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان «مهدی مرادی رفعت» به عنوان سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان همدان معرف شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، پیش از ظهر سه‌شنبه آیین تودیع و معارفه معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با حضور مدیرکل و معاونین برگزار شد.

حمید سیفی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات کاوه صولتی معاون سابق توسعه و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: ایشان در دوران تصدی به‌عنوان معاون اداره کل در حوزه‌های مختلف خدمات فراوانی داشته‌اند که از ایشان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه استفاده درست از افراد در جایگاه‌های مختلف و سازگار باروحیه ایشان از تعاریف مدیریت است، گفت: خوشبختانه با توجه به تعهد و همچنین توانمندی آقای مرادی رفعت به این نتیجه رسیدم از ایشان در جایگاه معاونت اداره کل ورزش و جوانان استفاده کنیم لذا امیدواریم شاهد توفیق و همچنین ارتقاء جایگاه ورزش استان بیش‌ازپیش باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان تصریح کرد: همه اقداماتی که امروز انجام می‌شود شامل دیدارها و رایزنی‌ها، انتصابات و تغییرات برای خدمت هرچه بیشتر به جامعه ورزش و توسعه ورزش در دو بعد قهرمانی و همگانی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز