معاون استاندار همدان تاکید کرد:

ضرورت تقویت تیم‌های بازرسی استان همدان همزمان با نزدیک شدن به ایام پایانی سال

۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۹:۳۴
کد خبر: ۱۱۱۷۰۵۵
ضرورت تقویت تیم‌های بازرسی استان همدان همزمان با نزدیک شدن به ایام پایانی سال
معاون استاندار همدان بر ضرورت تقویت تیم‌های بازرسی استان همدان همزمان با نزدیک شدن به ایام پایانی سال تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، ظاهر پورمجاهد با در‌ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان گفت: کنترل و نظارت در حفظ آرامش بازار نقش کلیدی دارند. 

وی گفت: با نزدیک شدن به ایام پایانی سال تیم‌های بازرسی استان تقویت می‌شوند.

معاون استاندار همدان با بیان اینکه بازرسی استان همدان کمبود نیرو دارد که با تامین منابع مورد نیاز این مشکل حل می‌شود، گفت: هرچه به ایام پایانی سال در زمینه تامین و توزیع اقلام اساسی دستگاه های دیگر، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان را یاری کنند تا عرضه و تقاضا به تعادل برسد. 

وی گفت: از بخش خصوصی به عنوان مباشر برای تامین و عرضه اقلام مورد نیاز استان استقبال می‌کنیم و اگر نیاز باشد تسهیلات بانکی به این افراد ارائه می‌شود. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان، اظهار کرد: تعاونی ها و اتحادیه ها بهترین گزینه شبکه توزیع هستند و باید از این ظرفیت های استان برای عرضه آسان و ارزان مایحتاج مردم استفاده کنیم. 

وی با تاکید بر اینکه لازم است که انجمن های حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در استان همدان تقویت شود، گفت: این تشکل‌ها می‌توانند گره‌گشای بسیاری از مشکلات باشند و در سطح استان پشتیبانی می‌شوند.

پورمجاهد، افزود: از بخش خصوصی به عنوان مباشر برای تامین و عرضه اقلام مورد نیاز استان استقبال می‌کنیم و اگر نیاز باشد تسهیلات بانکی به این افراد ارائه می‌شود.

وی گفت: تعاونیها و اتحادیه‌ها بهترین گزینه شبکه توزیع هستند و باید از این ظرفیت‌های استان برای عرضه آسان و ارزان مایحتاج مردم استفاده کنیم. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان، تصریح کرد: از ابتدای امسال ۵۸ جلسه ستاد تنظیم بازار در استان همدان تشکیل شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز