سرپرست فرمانداری شهرستان همدان:

رانندگان درخواست مجوز تردد را الکترونیکی ارائه دهند

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۳:۲۵:۰۹
کد خبر: ۱۱۱۷۷۲۵
رانندگان درخواست مجوز تردد را الکترونیکی ارائه دهند
سرپرست فرمانداری شهرستان همدان گفت: از امروز ۲۰ دی ماه، درخواست مجوز تردد‌های ضروری فقط به صورت الکترونیکی ثبت می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمدعلی محمدی با اعلام این خبر، اظهار داشت: با توجه به ضرورت رعایت شیوه نامه های  بهداشتی، پیشگیری از تجمع جمعیت و تسهیل در امور مراجعان فرمانداری همدان، از روز شنبه ۲۰ دیماه ۹۹ درخواست مجوز تردد‌های ضروری فقط به صورت الکترونیکی از متقاضیان دریافت می‌شود.

او افزود: متقاضیانی که نیاز به مجوز تردد ضروری از شهرستان همدان به سایر شهرستان‌ها که وضعیت نارنجی و قرمز دارند باید به درگاه اینترنتی به نشانی www.hamedan-taradod.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند و  پس از ثبت درخواست کد رهگیری صادر می‌شود.

سرپرست فرمانداری همدان تصریح کرد: پس از ثبت درخواست، اطلاعات بارگذاری شده از سوی فرمانداری بررسی می‌شود و حداکثر پس از ۲۴ ساعت مراتب تأیید یا رد درخواست برای متقاضیان از طریق پیامک ارسال خواهد شد.

محمدی ادامه داد: با توجه به دستورالعمل ستاد ملی کرونا مجوز تردد‌های ضروری در چهار گروه پزشکی، قضایی، اداری و خدماتی و فقط با ارائه مدارک معتبر صادر می‌شود.

او افزود: در سایر مواردی که امکان تردد و انجام امور متقاضی با استفاده از وسایل نقلیه عمومی میسر باشد مجوز تردد صادر نخواهد شد.

سرپرست فرمانداری همدان اظهار داشت: مجوز تردد فقط برای سفر به شهرستان‌های با وضعیت نارنجی و قرمز صادر می‌شود و تردد ضروری بین شهرستان‌های با وضعیت زرد بلامانع است.

محمدی افزود: مردم برای اطلاع از وضعیت شیوع کرونا (زرد، نارنجی و قرمز) هر شهرستان باید با فرمانداری شهرستان مقصد تماس بگیرید.

او با تاکید بر اینکه تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد در شهر همدان همچنان محدودیت دارد گفت: متقاضیان تردد‌های ضروری می‌توانند از طریق همین سایت نسبت به ثبت درخواست، ارائه مستندات و دریافت مجوز اقدام کنند. محدودیت‌های تردد شامل خودرو‌های عمومی، امدادی، درمانی و تاکسی‌ها نمی‌شود.

نظر شما